Mooie Tudor John ![]()
Dank je wel haha die van jou is ook zeer mooi haha. Ik moet alleen met die van mij even terug. Van de week moest ik hem even op tijd zetten en wilde hem ook even opwinden maar dat gaat heel erg zwaar dus dat vertrouw ik niet.
Goed om na te laten kijken. Vind juist dat deze BB chrono een erg degelijke en goede kroon heeft om tijd en datum te verzetten. Soepel en betrouwbaar
Dat is inderdaad zo daarom zo vreemd. Ik heb ook de GMT en die gaat dus wel heel soepel. Volgende week zaterdag kan ik hem laten nakijken en als het niet goed is mag hij terug naar Tudor onder garantie.
Heel mooi, gefeliciteerd met je aanwinst ![]()
Oei, die’s lekker! Ik heb dezelfde gehad met een oysterband, heerlijke rooie BB. Had hem bijna weer gekocht als de groene niet op mijn pad was gekomen. Op naar de lente Wouter. ![]()
Van harte en veel draagplezier!
Snap ik wel want dit is een fraaie uitvoering! Niet zo mainstream, bijzonder ding.
Ik wil deze ook nog wel eens proberen.
Welkom terug Wouter en gefeliciteerd met deze mooie Burgundy
Mijn beste,
Gefeliciteerd!!
Ik wens je er een langdurige pols tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Bij mij precies andersom
. Ik had de Harrods verkocht en een tijdje geen Tudor gehad. Maar nu dus deze in de collectie. Ik ben ook heel benieuwd naar de nieuwe burgundy die ik hier ook voorbij zie komen. Maar vooralsnog heel blij met deze!
Ik zoek eigenlijk ook nog een rubber band voor dit model. Iemand een tip?
Gefeliciteerd met je mooie aanwinst
Netjes👌veel plezier!
Het is ook een geweldig ding. En er zit meer in dan je in eerste instantie zal vermoeden.
In talrijke reviews wordt gesproken over een volledig geborstelde kast en band. Maar dat is niet correct.
Aan de onderzijde van de kast heeft Tudor een gepolijste chamfer aangebracht. En de binnenste facetten van de H schakels in de band zijn eveneens gepolijst. Dat geeft de band een heel fraai zicht in gedimd (binnen) licht. Een onopvallende sportieve toolwatch met een heel gescheiden doch aangename “bling” op gezette momenten.