Nice! Meer Burgundy op het forum.
Hoop dat je met de halve link van US wel goeie afstelling kan vinden.
Zeker weten…
Na plaatsing van de half link past mijn 54 perfect
Na vijf jaar ‘Tudorloos’ kom ik maar weer eens langs met mijn nieuwe rooie BB. Eigenlijk zou ik voor de Harrods gaan, maar deze wil ik ook eens proberen. Dit kleurtje knaagt aan me sinds ik 'm (in de oude ETA uitvoering) in handen heb gehad bij een forumvriend, alweer een hele tijd geleden. Net als de Harrods trouwens.
Lekker fris! Nu kwam er een kans voorbij, dus sinds vandaag ben ik hier weer van de partij.
Ben er blij mee. ![]()
![]()
Heeft deze dezelfde afmeting als de Harrods?
Yup, volgens mij wel.
Beide 41mm … maar op de pols oogt het aanzienlijk minder. Vind ik.
39mm is voor mij de max, maar jij kan hem blijkbaar prima hebben!
Veel plezier ermee, erg mooi model!
Ik denk dat dat komt door de kleur van de bezel ten opzichte van de wijzerplaat. Dat “knijpt” optisch de diameter.
Hij is mooier dan degene met de rode wijzerplaat ook. Vind ik ![]()
Het is denk ik ook wel een smaakdingetje. Ik draag duikers bij voorkeur groter dan 40mm, met een redelijk ‘platte’ pols (omtrek 17.5cm). En wat @MannetjeMar schrijft klopt ook wel denk ik.
Dank je wel! ![]()
Eens! Maar ook dat is smaak. ![]()
Hoe leuk, ook in deze garantiekaart zit een NFC-chip (net als bij het grote broertje) met alle info over dit horloge/uurwerk. ik hou wel van dit soort onzin. ![]()
Loopt strak!
Althans, in een testopstelling …![]()
Dat is enkel bij de manufactuur / master chronometer zeker
?
Dat geloof ik niet hoor, check anders even bij Tudor: Klik. Uiteraard zie je bij een de COSC versie niet de METAS gegevens. Verder wel denk ik, zoals garantiegegevens enzo.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze fraai ogende Tudor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gaaf! Gefeliciteerd met je NA!
![]()