Ik denk dat dat komt door de kleur van de bezel ten opzichte van de wijzerplaat. Dat “knijpt” optisch de diameter.
Hij is mooier dan degene met de rode wijzerplaat ook. Vind ik ![]()
Ik denk dat dat komt door de kleur van de bezel ten opzichte van de wijzerplaat. Dat “knijpt” optisch de diameter.
Hij is mooier dan degene met de rode wijzerplaat ook. Vind ik ![]()
Het is denk ik ook wel een smaakdingetje. Ik draag duikers bij voorkeur groter dan 40mm, met een redelijk ‘platte’ pols (omtrek 17.5cm). En wat @MannetjeMar schrijft klopt ook wel denk ik.
Dank je wel! ![]()
Eens! Maar ook dat is smaak. ![]()
Hoe leuk, ook in deze garantiekaart zit een NFC-chip (net als bij het grote broertje) met alle info over dit horloge/uurwerk. ik hou wel van dit soort onzin. ![]()
Loopt strak!
Althans, in een testopstelling …![]()
Dat is enkel bij de manufactuur / master chronometer zeker
?
Dat geloof ik niet hoor, check anders even bij Tudor: Klik. Uiteraard zie je bij een de COSC versie niet de METAS gegevens. Verder wel denk ik, zoals garantiegegevens enzo.
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze fraai ogende Tudor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Gaaf! Gefeliciteerd met je NA!
![]()
Oké, dat is in ieder geval nog iets. ![]()
Maar ik had eigenlijk ook verwacht dat naast de garantietermijn ook de resultaten van het COSC-certificaat erbij zouden staan. Vroeger kreeg je dat op papier erbij, daar stonden ook de testresultaten op
Even wat anders, mij nieuwe rooie BB (41mm) zit nét niet helemaal lekker! Bestaan er voor de(ze) stalen band ook half links? Indien ja, ga ik een AD eens even lastig vallen … ![]()
Ik weet niet helemaal hoe het met deze band zit, kan ook nergens een nummer vinden. Heeft een kastaanzet van 21mm.
Origineel bestaan ze niet, ik heb de mijne bij Uncle Straps besteld.
Dat is jammer!
Ik ga er even naar kijken. Thanks! ![]()
Jij moet volgens mij deze hebben:
Yep, dat denk ik ook. Top! Ik ga er vanavond eentje bestellen, eerst nog even kijken of ik ze ook binnen de EU kan vinden.
Dank je wel voor je hulp!