nice!
Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀
Vanmiddag deze even omgehad… de nieuwe 1926 Luna in het blauw…
Leest niet echt heel goed af in deze kleurstelling. Daarnaast vond ik er ook weinig aan. Als ik 2630 EURO stuk wil slaan bij de firma Tudor dan zou ik deze nemen… de 38mm Royal. Die heb ik ook even om gehad en die deed me glimlachen ![]()
Nee de nieuwe Royal is minder geslaagd in mijn ogen. Paar weekenden terug in Geneva overigens ook de Luna met goudkleurige plaat gezien. Dat is dan wel degene die je moet hebben van de drie in mijn bescheiden optiek.
Beide voorradig bij de watch boutique in het Eindhovense voor de geïnteresseerden onder ons.
Goedemorgen. Vandaag uiteraard weer de Burgundy om de pols. Gisteren wel even een half link besteld bij Uncle Straps want ik kan ondanks de T-fit nog geen lekkere afstelling vinden.
Gefeliciteerd ![]()
Nice! Meer Burgundy op het forum.
Hoop dat je met de halve link van US wel goeie afstelling kan vinden.
Zeker weten…
Na plaatsing van de half link past mijn 54 perfect
Na vijf jaar ‘Tudorloos’ kom ik maar weer eens langs met mijn nieuwe rooie BB. Eigenlijk zou ik voor de Harrods gaan, maar deze wil ik ook eens proberen. Dit kleurtje knaagt aan me sinds ik 'm (in de oude ETA uitvoering) in handen heb gehad bij een forumvriend, alweer een hele tijd geleden. Net als de Harrods trouwens.
Lekker fris! Nu kwam er een kans voorbij, dus sinds vandaag ben ik hier weer van de partij.
Ben er blij mee. ![]()
![]()
Heeft deze dezelfde afmeting als de Harrods?
Yup, volgens mij wel.
Beide 41mm … maar op de pols oogt het aanzienlijk minder. Vind ik.
39mm is voor mij de max, maar jij kan hem blijkbaar prima hebben!
Veel plezier ermee, erg mooi model!