Heb je nog foto’s met de Ultra naast de FXD? Ben daar wel benieuwd naar.
Die is wel gaaf hoor! Een paar maanden geleden heb ik hem eens om gehad bij de AD. Eigenlijk zijn alle Pelagos modellen erg gaaf, maar jouw FXD, de nieuwe Ultra en de oude LHD springen er voor mij wel uit.
Of te wel, die moet ik nog eens gehad hebben. ![]()
Ja ik blijf ook fan. Al ging het matte mij op een gegeven moment wel vervelen bij de eerste generatie
. Zo’n FXD heeft dat iets minder door de kleur, maar een zwarte Pelagos blijf ik ook mooi vinden.
Ja misschien wel. Maar daarom vind ik die LHD ook wel tof, door net iets met rood, faux patina en roulette date wheel. Nog niet heel spannend natuurlijk ![]()
Erg tof model idd de Ultra. Blijft wel fors met z’n 43mm. Maar de iets dikkere wijzers, minieme groenblauwe accenten en afwijkende lume op de minutenwijzer vind ik erg geslaagd. De prijs wat minder. ![]()
De LHD ja die was ook geweldig. Mooie kleuren combi👌
Oh man - deze draagt zo makkelijk
is voor jij de perfecte daily - sportief maar ook licht en snel aan te passen band.
Leuke Tudor date day op de kop getikt, dit is toch wel een uniek en iconisch duo. Zijn er meer Tudor ref 7020 hier op het forum?
Kijken of hij het van de GS gaat winnen ![]()
Ben ook benieuwd. Wat dat aangaat…nog steeds geen nieuws over verzending…en ook geen status aanpassing.
Begin nu wel enigzins kriebels te krijgen. Vind het (te) lang duren. Als het niet eind deze week verandert dan annuleer ik 'm. Ik hou niet van dit soort onduidelijkheid…zeker mbt zo’n hoog aankoopbedrag.
Vreemd bij Chrono gekocht?
Nee via Guardianoftime. Op zich een bekend en prima adres dus daar ligt het niet aan.
Zit in Spanje toch?
Exact.
Prachtig duo!
Eg mooi! welke referentie is dit?
Merci! Dit is een 9050