Hier twee 7019 jumbo date+day. Andere bezel dan de 7020 maar volgens mij niets dat dichter bij de jouwe komt.
Echt een mooi maatje 38mm!
7020 is wel heel gaaf!
@dennisyzf De 7019 is ook erg fraai! Welke endlinks heb jij op die van jou zitten? Die van mij heb ik gekocht op een originele Rolex Jubilee met 55 endlinks, maar die vind ik niet mooi passen. Daarom heb ik de band maar te koop gezet
Maar met deze goed passende endlinks ziet het er toch wel erg goed uit.
Oooh two tone ![]()
![]()
dat wordt de volgende hier vrees ik.
Heb je PB gestuurd, origineel alleen op oyster geleverd. De end links op de foto zijn van Ali
(heb je ander optie in PB gestuurd).
Deze NA ga ik wegbrengen voor een service beurtje, eigenlijk wil ik er ook een goede oyster band bij bestellen, zouden jullie dan naar S&C gaan of toch tempus en kijken of de band los te bestellen is.
Goeie foto!
De end links zijn niet meer leverbaar en bij S&C ben je (als ze überhaupt nog AS1895 uurwerken onderhouden en onderdelen in stock hebben) je tritium delen kwijt (als ze nog service dials en wijzers hebben). Zelfde geld voor de bezel die vervangen ze (als ze nog voorraad hebben).
Als alles er wel nog is zal het bij schaap in ieder geval een heeeeele dure worden. Kun je naar mijn mening beter tempus pakken, alles origineel houden (cijfertjes wel weer mooi opvullen
Hou daar nou eens mee op!
Word gek van die ouwe meuk:joy:![]()
![]()
Jouw eigen opgelegde beleid dat hij vaker om moest ![]()