Tudor Only deel XIII

12 likes

De Pelagos maar eens op rubber gezet. Bevalt goed moet ik zeggen.

26 likes

fijn horloge ben ook aan het twijfelen om hem ook weer te kopen

Ik heb ‘m pas een week, maar weet zeker dat het een blijvertje is (net zoals de BB58 Blue).

2 likes

Incoming… Rauw, kleurloos, ongecompliceerd… de Monochrome!

7 likes

Is toch gewoon heerlijk vintage zoals ie nu is? Band mag inderdaad wel wat leuker maar verder :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

34 likes

Even de kou in Nederland ontwijken en een weekje in Egypte de zon opzoeken.

Heb als NA een explorer 2 polar maar durfde die niet meteen mee te nemen op vakantie.

21 likes

Met deze doe je echt niet onder als reisgenoot

2 likes

Ik deed het van de zomer ook, maar was er niet heel tevreden mee.
Ook op MN strap vond ik het ook net niet.
De titaan band hoort bij dit horloge.

Einzeiger uurtje geleden :thinking:

29 likes

Tudorblauw dagje…

21 likes

29 likes

In het geweld van alle nieuwe(re) modellen is de OG van 42 mm ineens een horloge dat je niet vaak meer tegenkomt. Ooit had ik dit horloge met een ‘State of Qatar’ stempel en die had ik nooit weg moeten doen. Klassieker.

6 likes

Eens, een jaar of twee geleden heb ik een 39 mm gehad. Afgelopen zomer twee keer de blauwe 42 mm gehad. Dat was echt meer horloge vond ik. Zit supergoed in mekaar, een dijk van een duiker.

Op rubber draagt hij ook heerlijk, en dat staat hem vind ik perfect

21 likes

In de stad vandaag even bij de AD binnengelopen om een AT Shades te passen.
Blij dat ze deze in mijn gewenste kleur hadden in ik deze kon vergelijken met de One in champagne. De keuze gaat lastig worden, maar ik neig toch naar de One :grin: (maar dan wel zonder die diamantjes).
En passant ook nog de S&G bepotelt, die in het echt veel mooier dan op het schermpje!

En 38mm is niet mijn maat stel ik vast.

22 likes

Denk dat de maat de meeste een beetje afschrikt. Nu er ook een 39mm voorhanden is loopt die 't lekkerst volgens mij. Ik vind de FXD een beetje lastig omdat je daar weinig bandkeuze bij hebt, alleen maar iets stoffigs eigenlijk. Vind ik niks.

De ‘State of Qatar’ is/was wel een bijzonder ding trouwens! Heb hem één keer in handen gehad, de tekst oogde best mooi in balans.

Dit is trouwens al mijn 5e ‘OG’ Pelagos, of waren het er 6 … :thinking: :joy: ben een fan van deze!

Ik moet mijnes ook maar weer eens op rubber zetten!
Is inderdaad een mooie combi.

(Oude foto)

18 likes

Weekje skii’en, Gstaad - Zwitserland. De Tudor weer even in zijn geboorteland: :switzerland::switzerland::switzerland:

Nog even Gstaad in. Foto kwaliteit niet top, maar voor het idee F.P. Journe:

En Patek:

19 likes

31 likes