Tudor Only deel XIII

Waar hangt dat vanaf?
Mooie GMT hoor (stiekem zelf ook al naar gekeken), van harte ermee! :slight_smile:

De Harrods is ook feitelijk groter toch? De 16610 is sowieso wat ‘minder vet’ (hoog), draagt daardoor denk ik ook wat fijner of merk je geen verschil? Beide tof!

2 likes

Verschil zit er zeker in maar heb een redelijke grote pols (21cm) dus kan ze allebei nog wel hebben.

Maar je moet ze niet wisselen op dezelfde dag want dan draagt het zeker anders

1 like

… ik heb “vrij” even weggelaten! :sunglasses::joy:

Dat geloof ik direct! Voelde ik ook bij de Pelagos en bijvoorbeeld de BB 41, de eerste oogt groter maar is lichter door het Titanium en dat verschil merk je direct. Vind ik.

1 like

Ik ook…:stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 like

Kijken hoe hij zich verhoudt tov mijn 16710 :thinking:

3 likes

Ik zit zelf niet meer zo in de Rolex bubble, dus voor mij zou de keus nu best simpel zijn. Maar, de 16710 is best wel een stevige concurrent! Soort van “de moeder”. Ben benieuwd hoe je er over een tijdje tegenaan kijkt. Qua draagcomfort doen ze niet veel voor elkaar onder denk ik. Of wel? Hoe dan ook, mooie aanwinst!

1 like

Maakt denk ik gehakt van die tudor.
16710 is een heerlijk horloge.

Tudor gmt is ook mooi, maar wel een veel minder elegant ding. Plus bezels en bracelets husselen.

2 likes

32 likes

Hoi

Ben weer terug

40 likes

Topper :ok_hand:t2:

1 like

Man, dit is toch helemaal niks vergeleken met die 18k beuker die je heb

2 likes

Gefeliciteerd met je mooie NA, veel draagplezier

1 like

Goed om hem hier weer terug te zien. Toch wel jammer dat het niet meer mijn pols is :stuck_out_tongue_winking_eye:.
Veel draagplezier!!

1 like

Goedemorgen!

26 likes

Gefeliciteerd ik heb hem sinds een half jaar is echt een blijver😀

Goedemorgen,

26 likes

Sommige mensen kunnen echt hele mooie foto’s maken van hun horloge. Ik ben er daar niet 1 van

31 likes

Daar heb ik ook last van (in beide opzichten) :smiley:

1 like

35 likes

Voor als je een iPhone hebt, maar sowieso goede algemene tips voor een wristshot. Werkt in feite met elke telefoon:

4 likes