Tudor Only deel XIII

36 likes

26 likes

veel beter dan die pastel flamingo kleurtjes :slight_smile:

38 likes

Middag wissel

29 likes

Leuk tasje heb je😜

2 likes

Haha is alleen het weekeind​:stuck_out_tongue_closed_eyes: de rest van de week loopt mijn vrouw ermee :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Welke band is dit, zier er comfortabel uit.

Is het zeker, dit is een band voor het Zuludiver Octopod systeem.

Even slikken voor de prijs van de sluiting, maar het is wel heel fijn dragen (en mooi, vind ik). De banden zijn vervolgens niet zo duur.

De Band

De sluiting (Octopod)

2 likes

Als ze die nou eens in titanium zouden maken…

1 like

23 likes

Die prijs van de sluiting vind echt over de top. Vooral omdat ik enorm twijfel of het wel lekker zit. Bij dit materiaal van de band heb ik het leeft zo weinig mogelijk gesp. Maar bedankt voor de linkjes. Al vaker bekeken al, dus wie weet toch ooit. :smile:

1 like

De meer elastieken varianten van de band zitten lekkerder. En ja, die sluiting is idd even bukken :sweat_smile:

1 like

Geen horloge tijdens het werk voor mij.

Vandaag dan weer wel, eerst even opgehaald vanochtend met mijn zoon in Veldhoven en daarna door naar Utrecht indoor skydiven om weer terug naar huis te gaan in een :cold_face: :snowflake: sneeuwstorm

26 likes

28 likes

Gedurfde rijdende wristshot op de snelweg ín de sneeuw mét remlichten voor je neus :skull_and_crossbones:

Met 20km/h durfde ik het wel aan🙈

1 like

Vind ik dus ook! Ik hoop op een nieuwe kleur dit jaar, dan slinger ik m’n zwarte BB54 op zo’n rubberen band

1 like

22 likes

23 likes

Ik doe dankzij een vriendelijk forumlid ook weer mee hier :grinning:

31 likes