Tudor Only deel XIII

Die prijs van de sluiting vind echt over de top. Vooral omdat ik enorm twijfel of het wel lekker zit. Bij dit materiaal van de band heb ik het leeft zo weinig mogelijk gesp. Maar bedankt voor de linkjes. Al vaker bekeken al, dus wie weet toch ooit. :smile:

1 like

De meer elastieken varianten van de band zitten lekkerder. En ja, die sluiting is idd even bukken :sweat_smile:

1 like

Geen horloge tijdens het werk voor mij.

Vandaag dan weer wel, eerst even opgehaald vanochtend met mijn zoon in Veldhoven en daarna door naar Utrecht indoor skydiven om weer terug naar huis te gaan in een :cold_face: :snowflake: sneeuwstorm

26 likes

28 likes

Gedurfde rijdende wristshot op de snelweg ín de sneeuw mét remlichten voor je neus :skull_and_crossbones:

Met 20km/h durfde ik het wel aan🙈

1 like

Vind ik dus ook! Ik hoop op een nieuwe kleur dit jaar, dan slinger ik m’n zwarte BB54 op zo’n rubberen band

1 like

22 likes

23 likes

Ik doe dankzij een vriendelijk forumlid ook weer mee hier :grinning:

31 likes

Even een gedachte-experiment.

Ik ben de laatste tijd ‘een beetje’ onrustig en zoals al eerder geschreven dwaal ik af richting de BB Harrods, voor erbij. Mocht dat om de een of andere reden niet lukken, eventueel een andere BB (de rooie 41mm) of de GMT. Tot zover niks nieuws!

Nu is mijn oog weer gevallen op een Omega Speedmaster (Hesalite) of eventueel een SPM300 (zwart of blauw, groen is ook nog een optie). Een Speedmaster heb ik een paar jaar terug ook al eens gehad, de vorige generatie, en ook al eens een SMP300 in het blauw. Beide wel echt favorieten! De Omega ligt qua prijsklasse inmiddels helaas een tandje hoger, waardoor ik deze nu niet “erbij” kan kopen en dus zou ik de Pelagos ervoor inruilen. Ik kan prima leven met één horloge en het zou zeker niet de eerste keer zijn dat ik iets wegdoe voor iets anders. Story of my life. :sunglasses:

Lastig allemaal.
Ben benieuwd hoe jullie er over denken en helaas, er zijn geen andere opties want: Onrust! :wink:

• Weg met die Pelagos, ga voor de Speedy of SMP300!
  • Doe niet zo raar, koop er een Tudor bij.
0 stemmers

:beers:

5 likes

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Een Pelagos vind ik dan weer de perfecte aanvulling op een Speedy, dat zou mijn combi zijn ipv twee Tudorduikers of een eenzame Omega :stuck_out_tongue:

2 likes

Pffff, weet ik alles van :wink:

3 likes

Wat zou je verwachten in dit topic? Persoonlijk zou ik voor een BB41 Smiley gaan. Liefst in het rood :rose:

1 like

Past perfect naast de Pelagos

21 likes

Haha, dat is ook zo. Hoewel ik het nog redelijk gelijk op vind (vond) gaan :wink: … aan de andere kant, we zijn allemaal liefhebbers en maken soms ook even een uitstapje.

Goeie smaak.

Dat is ook mijn gedachte, vandaar dat 'ie ook (nog steeds) op de eerste plaats staat als er een Tudor bijkomt. In ieder geval iets met een kleurtje want monochromer dan mijn Pelagos ga je het niet krijgen. Deze kleur groen is spot on!

3 likes

Precies dit,gaan voor die groene :facepunch: :facepunch:

3 likes

Zou bijna overwegen om afscheid te nemen van mijn BB Pro en actief opzoek te gaan naar zo’n OG BB.

Wat een gedoe zeg.

2 likes

:joy:

1 like