Tudor Only deel XIII

Ik zeg niks … :see_no_evil::wink:

2 likes

Niks mis met de blauwe bb58, prachtig horloge! Alleen soms klikt iets niet helemaal… net als bij Winter vol liefde (kijk nu de reünie, haha). :rofl:

4 likes

Nee doe maar niet :roll_eyes: ik wotdt hier te oud voor :grin:

2 likes

Ik hou van deze blauw!

Ik ben dus beetje boos 1. dat er zoveel te koop staan en 2. dat ze niet meteen verkocht worden.

Te weinig liefde voor een van de best draagbare sjieke duikers around, absoluut top.

M2C

Ik moet toegeven dat ik aan mijn 2e ben. Eerste verkocht, maar rap weer een aangekocht. Dikke vette spijt :joy:

18 likes

De band van de BB58 is fantastisch -incluis de faux rivets inderdaad. Geeft net dat beetje extra uitstraling, niet zo saai als een standaard 3-link oyster.
Qua sluiting vind ik de nieuwe T-fit ook mooier, maar verder zeer deugdelijk en niet lomp, ik mis ook geen extra fijnafstelling. Draagt voor mij perfect. Misschien beter nog dan mijn Rolex banden (neo-vintage en modern) :scream:

3 likes

Ik heb de 58 geloof ik 7x gehad in de afgelopen 5 jaar :smiley: nu wel een vaste waarde hier. Draag hem wel op een uncle oyster met de originele sluiting omdat ik met de originele gewoon niet helemaal lekker uitkom (vind hem wel mooi).

21 likes

Toch behoorlijk animo voor!

Foto uit de doos:

20 likes

Een van deze voor de 7e dag :slight_smile:

21 likes

Lekkere keus weer… Ben je wel even bezig…

Vandaag nog even deze…

Morgen de FXD binnen en dus lekker beetje afwisselen. :+1:

25 likes

Mijn twee Tudor’s. De BB58 Blue is een vaste waarde in de collectie sinds 2022. De Pelagos 39 heb ik eerder dit jaar overgenomen van een mede-forumlid…en is al snel mijn favoriete horloge geworden.

35 likes

Lekker duo. :+1: De P39 moet hier ook nog eens komen…

1 like

Als de sluiting - die inderdaad wel erg groot is - goed op het midden van je pols valt, dan is de Pelagos 39 écht een heel comfortabel horloge. Het lage gewicht is voor mij een pluspunt.

4 likes

Als die FXD snel weer verveeld :grin: laat maar weten dan :facepunch:

1 like

:sweat_smile::+1:

1 like

29 likes

28 likes

28 likes

Heb jij die in het Blauwe deel zojuist opgepikt? :grinning:

1 like

17 likes