Ook even aan bezig geweest bij de BB58 inderdaad ![]()
Welke band is dit?
En de 7e dag dan? Kan me niet voorstellen dat er een beter keuze isā¦
Stuur ik je in PBās ![]()
Man die springbars bij tudor zijn zo rete stijf.
Je moet zoān kracht zetten en die hybride band eraf halen is echt een crime.
Krijgt de tool er bijna niet tussen. Alleen die tool voor bracelets lukt. Maar die glippen weer zo weg.
Moet ik mij zorgen maken om het merk Tudor? Vooral de BB 58 Navy vliegen je om de oren in het blauwe deel de afgelopen dagen.
Jaā¦Tudor niet aan beginnen. Voor je het weetā¦![]()
![]()
Vertel? Vindt het een goed gelukt horloge, jammer dat ze zoveel te koop staan
Heb recentelijk ook wel naar een exemplaar gekeken. Maar het viel mij zo op vanmiddag. De jongens in de podcast hoor ik er ook wel eens over dat het best veel verkocht wordt.
Ik zat toevallig net in het blauw te kijken, daar staan ze goed vertegenwoordigd. Had zelf bijna de 58 black aangeschaft. Laatste moment de switch gemaakt naar de 54, nog steeds zeer tevreden mee en heb de rust gevonden
Ik heb net mān bb58 verkocht hier op hf.
Mooie formaat horloge niks om aan te merken behalve de band.
Heb zelf ook de bb gmt pro .
Maar de band van de gmt pro bevalt mij beter met dragen.
De band is toch hetzelfde (misschien wat smaller)?
Of bedoel je de sluiting⦠![]()
Ik vind zelf de Tudor banden overigens top! Zou alleen wel wensen dat ik een passende T-fit sluiting kan vinden voor de Harrods, die was op mijn rooie wel echt lekker. Maar helaas niet OEM te krijgen in een passende maat. Zucht.
⦠die rare nep-rivets, heerlijk! ![]()
Excuus, sluiting inderdaad
Lees je even mee @daffie ⦠het kan dus wel! ![]()
Ik moet trouwens eerlijk zeggen dat ik met de aanschaf van zowel de Pelagos als ook de Harrods ook wel even klaar ben. Normaliter kriebelt het gewoon door voor weer iets anders maar nu ben ik gewoon even blij met wat ik heb. Lekker is dat!
Rust Roest ![]()
Ach wie weet heb zelfs ik met de Ranger en FXD ook (even) rustā¦

⦠alweer? Haha. Ik heb iets gemist denk ik. Maandje terug had je ook al zoān ding toch? Kan me niet voorstellen dat je die nog steeds hebt. Dat zou een record zijn. ![]()
Nee die is al tijdje weg hoor ![]()
Ja die is al even weg idd.
Had 'm toch wel 50 dagenā¦niet gek voor mijn doen. ![]()
Nu eentje incoming van een jaartje nieuwer (MN23). Niet dat het criterium was. Dat waren gewoon de kriebels. ![]()
Naast de Rangerā¦voor nu iig even.