Tudor Only deel XIV

Afgelopen maandag deze gepast. Ik was toch wel erg benieuwd naar de kleur.

Ik houd het bij de zwarte😁

24 likes

Begrijp ik valt enorm tegen in het echt

2 likes

Juiste keuze :wink:

1 like

Wie vindt dat “blauwe” nou mooi

Hele rare keuze van tudor

1 like

Tja lijkt mij toch wel dat daar onderzoek naar gedaan is? Zeker bij een merk zoals Tudor maar heb nog niemand echt enthousiast horen reageren

Heb dat ook een beetje met de oude smiley BB36, op dit plaatje prachtig van kleur.

Maar in het echt is het feller en minder mooi (naar mijn smaak)

Helaas nog steeds niet in het echt kunnen zien anders zou ik deze toch echt wel een keertje willen proberen.
Maar er zijn niet veel blauwe smiley’s in omloop.

9 likes

Jawel, P39 met de BB58 925. Niet al te beste foto.

De P39 was meer toolwatch dan de BB58 voor mij. De titanium kast en band is donkerder en ik hou enorm van de indices op de P39. BB58 heeft ‘shiny’ indices, iets frivoler.

De P39 is ondertussen verkocht, maar heb er toch spijt van. Hier is hij terechtgekomen, naast een blauwe BB58 :wink:

9 likes

Sorry @wimm5 , maar hij blijft ook hier :sunglasses:

4 likes

:joy:

1 like

Mogguh Tudormigo’s :hugs:

17 likes

Na de Zealande mislukking van gister op de HC, vandaag maar de Zealande op de P39

23 likes

Ik ben benieuwd naar het voordeel van deze keuze ten opzichte van de origineel meegeleverde rubber band? Zit dat in de end-links?

1 like

Ik heb deze niet zelf gekocht, maar zat er al bij :smile:.

Denk inderdaad vanwege de end links, én de soepelheid van het FKM rubber. Super flexibel en voelt + valt zijdezacht om de pols.
Ben er in elk geval blij mee!

1 like

Heb de mijne 3 jaar geleden verkocht, achteraf toch wel spijt van🥲

9 likes

Het blauw van de wijzerplaat an sich is al geen subtiele keuze, maar door het verschil met de lunette oogt het geheel nog dat beetje goedkoper. :slightly_frowning_face:

Toch vreemd, ik vraag me af hoe dit door Tudor’s selectieproces is gekomen. Aan de andere kant neigen hun kleurenschema’s wel vaker richting onconventionele combinaties (mooi of niet laat ik in het midden).

2 likes

Morning all! NA!

Een paar jaar geleden zag ik dit exemplaar hier op het forum voorbij komen, en ik was op slag verliefd.

Helaas was die niet te koop, en ben ik gaan uitkijken naar een ander exemplaar.

Hoe dat afliep is bekend, een mooi exemplaar gevonden via een bekende dealer en een hele tijd van genoten, Maar toch had die niet dezelfde uitstraling als dit exemplaar. De dial was grijs (gunmetal) en de bezel was nog zwart - zwart. Dus uiteindelijk heb ik daar afscheid van genomen.

En dan jaren later krijg ik een berichtje. Hè jij had toch altijd interesse in mijn tudor? Deze ga ik verkopen. Heb je interesse. En zo geschiede.

Mijn NA is gearriveerd! Wat een kanon. Eindelijk weer een poormans Daytona 79260 in huis :star_struck:

Dit exemplaar heeft alles wat je zoekt in een small block transitional. Perfecte lichtere kleur dial én licht faded bezel. Wat een combi!!

Er zullen vast meer foto’s volgen in dit topic :sweat_smile:

Met dank aan @automan16 :ok_hand:

54 likes

Heb ik dus ook een beetje bang voor. Ik vind de BB58 oprecht een heel leuk horloge maar mis toch het toolwatch gehalte. Al doet de BB58 het ook goed in de zomer / zonnetje!

Exact dit dus!

Ik liet mijn idee even vallen bij mijn wederhelft gisteren en volgens haar is de P39 en BB58 hetzelfde horloge maar dan in het zwart :roll_eyes::sweat_smile:.

Initieel zocht ik ook de zwarte BB58 maar na het passen van de blauwe (samen met mijn wederhelft) toch maar voor de blauwe gegaan. Toont wel “frisser” moet ik haar toegeven.

Al zit er toch wat verschil tussen de P39 en BB58 waardoor ze een andere look and feel krijgen. Als ik de AD passeer eens binnenspringen en vergelijken. Ondertussen ga ik me toch wat verder inlezen en de pre-owned market eens afstruinen / prijzen vergelijken. Op het eerste zicht lijkt er niet zo héél veel aanbod…

4 likes

Gefeliciteerd, mooie NA :clinking_glasses:!

Laat maar komen :sunglasses:

1 like

Gaaf @Brick !! Van harte :boom: inderdaad een erg fraai exemplaar. Nice catch!

1 like

Gefeliciteerd met je prachtige aanwinst😀

1 like

Goedemorgen😀

18 likes