Tudor Only deel XIII

Erg mooi die kleur band

1 like

De mooiste :star_struck:

1 like

Tis echt een beauty :boom:

1 like

Moeten toch eens een foto met alle tudor subs van het forum maken

2 likes

Dank :facepunch:

:black_heart: :black_heart:

30 likes

27 likes

:sunglasses:

39 likes

20 likes

Toch eens tijd voor een tudor sub get together🤩
Eens kijken of de lokale AD er iets voor voelt om een Tudor avondje te hosten :thinking:

2 likes

Dat zou best leuk zijn :ok_hand:t2:.

1 like

Ik denk dat we best flink wat vintage subs (en anderen) bij elkaar kunnen krijgen.

Zal het eens vragen, Pertijs in Breda organiseerd best veel van dat soort avondjes.

2 likes

Alleen subs? :flushed:

3 likes

Nog een (en anderen) in het berichtje gezet omdat ik ander mooi spul van tudormigos niet uit wil sluiten.

1 like

Goedemorgen Tudormigo’s,

Weet iemand of je ook een OEM t-fit claps los kan kopen?
Deze zou ik graag op mijn Black Bay 58 willen hebben. Vind de huidige clasp helemaal niks kwa uiterlijk en de quickset op de tfit is ideaal. Weet niet of er een tfit is die op de huidige band past?
Ik weet dat de optie er is voor de band van de Ranger alleen als ik alleen een tfit zou kunnen kopen zou top zijn.

Goedemorgen, t-fit is los te bestellen, echter zit je met de maten die soms 0,1 mm, verschillen en niet op de OEM band past.

Volgendsmij past de Ranger band wel op de 58. Maar dan zou je hem compleet moeten kopen, endlink,band, sluiting.

Als alternatief zou je een aftermarket band band kunnen kopen, en daar een OEM sluiting op kunnen zetten.

Voor de 54 is alleen de t-fit €430 euro.

Het zijn allemaal wel prijzige opties, dus zou je moeten overwegen of dat het je waard is.

2 likes

Als het je voornamelijk om de on the fly adjust gaat, kun je ook nog dit overwegen: Tudor Black Bay 58 'On the Fly' Extension Link | Adjustable Comfort | Steel Reef

3 likes

Dank! Dit zou ook zeker nog wel eens een optie kunnen zijn.
Moet ook zeggen dat ik de huidige clasp van de Bb58 er niet uit vind zien, de t-fit ziet er ook stuk beter uit.

Ja precies, en hoe kom je daar dan achter vraag ik me dan af. Weet niet op deze kennis er ook is bij de AD (aanname). Wil je wel zeker van zijn voordat je iets koopt.
Hangt er ook vanaf wat een hele band dan kost, misschien is dit dan “voordeliger” dan alleen de clasp.

Misschien toch maar eens naar de locale AD gaan om te vragen.

27 likes