Tudor Only deel XIII

Ff kopje koffie drinken bij de AD en je vragen op tafel gooien

1 like

Mijn beste,

Een aangename herfst middag in Huize Coenraad.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

26 likes

Blijft toch heerlijk,die wijzerplaat :heart_eyes:

1 like

Herfst!

31 likes

Ook mijn snuit maar weer eens in Tudor Only laten zien. De BB36 is er nog:

29 likes

Nieuwe 1926 met maanfase:

https://www.instagram.com/p/DO_-rXuisfF/?img_index=2&igsh=MWZjbDNkYzFkdG11NQ==

13 likes

Ik had wel vernomen van een AD medewerker dat er een nieuwe tudor aan zat te komen (in november), hoop eerlijk gezegd niet dat dit het is. Vrij lelijk.

1 like

7 likes

Ook in:

12 likes

21 likes

Ook hier maar weer eens wat posten: de vers ingekomen head-only 76213 met een linen diamond dial. Beetje op 't randje, en de zoektocht naar de originele band is begonnen (maar blijkbaar best lastig, dus mocht iemand tips hebben, graag!).

Plaatje bij het praatje!

Merk dat de BB54 stof ligt te happen, dus die volgende week maar weer eens om de pols. Want oh, wat blijft dat een heerlijk horloge!

17 likes

Ik heb een band, zit alleen wel een horloge bij;)

Liever alleen de band, want anders blijft het probleem zich voordoen :slight_smile:

Dagje door Catania toeren

19 likes

Begrijpelijk, gaat wel een lastige worden. Oude Rolex DJ banden passen overigens ook. Heb de Rolex Jubilee altijd wel iets mooier gevonden dan de Tudor. Leer of stof kunnen ze trouwens ook wel goed hebben, nato niet echt imo.

1 like

Eens! Hou die ook in de gaten. 4 leren banden reeds besteld, maar ik had alleen een 20mm nato liggen, dus bij gebrek aan beter dit lelijke eendje zo.

Hmm ik vind het wel
Iets hebben. Moet het eens in het echt zien denkik. Zou de maan voorzien zijn van lume?

23 likes

De Ranger band past perfect op de BB58

28 likes

Ik heb nog nos 596 end links voor dit model liggen. Pm maar als je Intresse hebt.
Edit:als er een reguliere jubilee op dit model hoort tenminste en niet de nieuwe waar alleen de middelste link goud is.
Passen doen ze zeker :grin:

1 like