Ff kopje koffie drinken bij de AD en je vragen op tafel gooien
Blijft toch heerlijk,die wijzerplaat
Nieuwe 1926 met maanfase:
https://www.instagram.com/p/DO_-rXuisfF/?img_index=2&igsh=MWZjbDNkYzFkdG11NQ==
Ik had wel vernomen van een AD medewerker dat er een nieuwe tudor aan zat te komen (in november), hoop eerlijk gezegd niet dat dit het is. Vrij lelijk.
Ook hier maar weer eens wat posten: de vers ingekomen head-only 76213 met een linen diamond dial. Beetje op 't randje, en de zoektocht naar de originele band is begonnen (maar blijkbaar best lastig, dus mocht iemand tips hebben, graag!).
Plaatje bij het praatje!
Merk dat de BB54 stof ligt te happen, dus die volgende week maar weer eens om de pols. Want oh, wat blijft dat een heerlijk horloge!
Ik heb een band, zit alleen wel een horloge bij;)
Liever alleen de band, want anders blijft het probleem zich voordoen
Begrijpelijk, gaat wel een lastige worden. Oude Rolex DJ banden passen overigens ook. Heb de Rolex Jubilee altijd wel iets mooier gevonden dan de Tudor. Leer of stof kunnen ze trouwens ook wel goed hebben, nato niet echt imo.
Eens! Hou die ook in de gaten. 4 leren banden reeds besteld, maar ik had alleen een 20mm nato liggen, dus bij gebrek aan beter dit lelijke eendje zo.
Hmm ik vind het wel
Iets hebben. Moet het eens in het echt zien denkik. Zou de maan voorzien zijn van lume?
Ik heb nog nos 596 end links voor dit model liggen. Pm maar als je Intresse hebt.
Edit:als er een reguliere jubilee op dit model hoort tenminste en niet de nieuwe waar alleen de middelste link goud is.
Passen doen ze zeker