Heb hem gehad,top horloge,mistte alleen een metalen band.Maar van patina en verkleuring heb ik weinig gemerkt,tis niet te vergelijken met de aanslag op brons hoor.
Ik zeg doen de taupe kleur is echt gaaf
@RobG
Heb hem gehad,top horloge,mistte alleen een metalen band.Maar van patina en verkleuring heb ik weinig gemerkt,tis niet te vergelijken met de aanslag op brons hoor.
Ik zeg doen de taupe kleur is echt gaaf
@RobG
Afmelden en dan binnen een paar weken al je privileges kwijtraken op het forum. Das ook zonde en heb ik zelf mogen ondervinden. Dan maar even geen Tudor…![]()
Ik heb een zilver poets product. Ik was heel weigerachtig tegenover dit soort van producten, maar toch eens geprobeerd. Een beetje poetsmiddel (echt heel weinig!) op een zachte doek, en rustig over de kast gaan. Werkt subliem, zonder de brushing aan te tasten.
Op anderhalf jaar nog maar 1 keer moeten gebruiken.
Dat is nice, waar kan je die vinden?
Ben een liefhebber van staal maar een toffe NATO kan ik ook best waarderen, deze staat hem prima.
Ik lees even mee over de suggesties. Mijn 925 al wat jaren in bezit. Vertoont zeker enige patina, vooral inderdaad bij de lugs. Stoor me er (nog) niet aan. Kleur van de kast is veel warmer dan bij staal. Beetje patina vind ik juist wel mooi.
Of via schaap en citroen, maar dag kost de hoofdprijs. Op chrono zie ik alleen deze staan, ook vrij prijzig
https://www.chrono24.nl/tudor/horlogeband-tudor-black-bay-58-bb58--id38461080.htm
Merk dat ik steeds vaker kijk naar Tudor. Vind een BB58 echt gaaf, maar 39mm staat me tegen. Heb brede polsen. Normaliter minimaal 42mm. Hoe staan jullie tegenover de vrijwel standaard 39mm als Tudoristen?
Vandaag heb ik mijn Tudor Black Bay 58 Blue gekocht van een medelid hier op het forum — ontzettend blij mee, echt een prachtige uitvoering!
Morgen ga ik kijken naar een Tudor Black Bay 36 in antraciet, maar ik ben nog een beetje benieuwd of 36 mm niet te klein zal ogen op mijn pols. Dat ga ik morgen dus rustig even passen.
Daarnaast vroeg ik me af of iemand weet of de originele Tudor Jubilee-band ook los verkrijgbaar is voor de BB58 Blue (ref. 79030B)?
Ik zie verschillende aftermarket opties voorbij komen, maar ik hoor graag of iemand ervaring heeft met de originele Tudor Jubilee en of die goed past op dit model.