Gefeliciteerd met je NA, veel plezier ermee
Mijn beste,
Gefeliciteerd met deze getalenteerde Tudor!!
Ik wens je er een aangename tijd mee.![]()
Orologio Signaturis Temporis ![]()
Ik zit nog even goed te kijken naar de Pelagos. En terugkomend op jouw vraag wat ik graag anders zou zien bij een eventuele update is met name die knurling om de bezel. Die vind ik toch net ff te subtiel op zo’n ruige beuker. Die mag echt wel wat grover
Verder vind ik hem toch wel erg vet als ik die foto zo zie!
Ook gaaf, maar de kroon zit aan de verkeerde kant … ![]()
Vind zelf de zwart-witte (25600TN) iets draagbaarder. Smaakdingetje.
Dit is toch wel een beetje de best kloppende Tudor ? Of zie ik dat verkeerd
Ik hoor een week Pelagos 42 LHD dragen aankomen ![]()
Say less
Misschien toch eens die titaniumband eromheen slingeren. Draag hem nu alleen op rubber ![]()
Een goeie 8 wat mij betreft. De sunburst op de plaat had wat minder gekund en eigenlijk is de sluiting iets te groot, maatje van de ranger was beter geweest.
De kast vind ik nagenoeg perfect ![]()
Bijna moest staal zijn ipv titanium naar mijn mening
Wel een heel fijn horloge
Yes.
Jammer van de rode tekst. Verder wel.
Vraagje;
Ik heb mijn oog laten vallen op een mooie 925. De kleuren, op het monochrome af maar wat warmer, het materiaal… allemaal precies wat mij bevalt!
Maar… ik heb diverse bronzen horloges gehad (allemaal Oris trouwens) en als die me begonnen te irriteren qua ‘patina’ knikkerde ik ze in een badje met steradent en was dat opgelost. Ik verwacht dat dit zilver ook wat gevoelig is voor verkleuren en wil het wellicht dan ook weer netjes maken.
Zijn hier 925 bezitters met zulke tips?
Ik heb er dus één. Je kunt hem met een simpele, witte zachte rubber gum om potlood mee uit te wissen helemaal netjes maken
Dit heb ik al eens gedaan.
Heb ook gelezen dat sommige een Silver polishing cloth van het merk Connoisseurs gebruiken. Dit zou ik zelf niet zo gauw doen. Want schurend
En je hebt nog van die dip badjes ook van connoisseur, helemaal zonder wrijving en abrasieven…
Maar zou dit zeker niet zomaar doen.