Fijn weekend! ![]()
Ga ik doen!
Voor nu alvast even eentje uit de oude doos …![]()
Geslaagd! ![]()
Lekker ouwetje hoor. Logisch dat je happy bent.
Fijn weekend! ![]()
Ga ik doen!
Voor nu alvast even eentje uit de oude doos …![]()
Geslaagd! ![]()
Lekker ouwetje hoor. Logisch dat je happy bent.
Mooi geworden gaaf die big rose ![]()
![]()
Mooi, nu in Den Haag nog ![]()
Was er iets mis, is toch pas sinds 2020 op de markt dus een normale service lijkt nogal vroeg?
Hi!
Ik heb ook een uncle strap band gekocht, een jubilee. Ik vind persoonlijk de originele gesp prachtig erbij, maar wil mijn oude gesp voor de originele band ook behouden.
Via Gassan kan ik een nieuwe gesp bestellen van de pelagos 39 voor EUR 480,00…… maargoed.
Weet jij toevallig als je een nieuwe gesp zou kopen van de pelagos, of je dan simpelweg, de nieuwe gesp kan bevestigen op de uncle straps band?
De originele band van mijn pelagos laat ik in tact, dus ik heb geen spare parts over ( bijvoorbeeld extra springveertjes ) als ik ga installeren.
Heb jij hier ervaring mee, of ken je iemand die dit wel eens heeft gedaan?
Thanks en groet,
Tim
Sorry trouwens, zie dat ik zomaar een gesprek doorkruis! Had gedacht dat ik op iemand z’n bericht had geantwoord, die een uncle straps band had gekocht voor z’n pelagos 39.
beginnersfoutje!
Excuses😅
Dat heb je ook, rechtsboven kan je zien dat je reageert op een post van @rhb
Mijn post was meteen na de post van @Borissje dus daar zie je niet rechtsboven een avatar.
Ah thanks😉
De plaat had een paar kleine puntjes en wijzers waren niet helemaal mooi afgewerkt. Bleek een kwaliteitsfoutje te zijn en is onder garantie vervangen en ook gelijk een complete service uitgevoerd.
Dat is lekker, scheelt toch weer in de portemonnee.
Nee volgens mij niet. Je kunt bij uncle kiezen voor 2 uitvoeringen.
Ok, ik zal het even navragen bij Uncle, bedankt voor de info RHB!
Laat het jullie weten!
Bericht gehad, gaat idd niet…
There is no confirmed information indicating that the original Tudor Pelagos 39 clasp is directly compatible with the Uncle Straps bracelet you purchased, which came equipped with the standard Uncle Straps clasp. Installing the Tudor clasp would typically require a conversion kit, if available, but there is no official resource confirming direct interchangeability. If using your original Tudor clasp is important to you, you might want to consider a “no clasp” version of the bracelet in the future.
Let us know if you need further assistance.
Zonde….
Bedankt voor de hulp!
Als ik het goed voor heb past de half link van de 41mm niet op de BB?