Tudor Only deel XIII

Daar heeft hij inderdaad wel wat van weg. Juist vanwege het feit dat het voor Tudor best een “uitstapje” was qua ontwerpfilosofie, vind ik hem zo interessant. De gele accenten, de power-reserve indicator, de integrated band, de zichtbodem etc. maken het een vreemde eend.

Leuk feitje: de North Flag was tevens de eerste Tudor met het in-house uurwerk :slight_smile:

3 likes

Ja heel gaaf, en toch een eigen smoel! Geniet ervan :smile:

1 like

Ja heel gaaf! Krijgt hij wel draagtijd binnen jouw enorme Rolex collectie?

Zeker een hele leuke! Toch een beetje Kermit vibes :wink:

1 like

Goedkoop bandje toont niet echt goedkoop :sweat_smile:
Gekocht om eens te testen op de 925.

32 likes

Staat hem goed!

1 like

Staat m top :ok_hand:t2:

1 like

mensen hier die enige ervaring (€) hebben als een bezel vervangen moet worden van een BB Pro, mocht deze echt te erg beschadigd zijn?

De bezel of insert?

1 like

is dit niet een deel?

1 like

40 likes

Nee, twee delen de aluminium insert en de metalen bezel!

het gaat om de bb PRO dit is toch compleet staal? zit geen aluminium in

Pro ,had ik niet gezien,ja dat is 1 geheel en weet ik ook geen prijs van,sorry :grinning: dan ff bij de AD langs voor de prijs!

tot nu toe is het nog karakter te noemen haha

1 like

35 likes

Zeker! Dat wordt mijn volgende … :slight_smile:

22 likes

Maar hoe staat ie op nato?

2 likes

Ik heb werkelijk geen idee Ruud en dat ga ik ook niet proberen want ik vind stoffen bandjes hélemaal niks. Ja, om de BBQ mee aan te steken … :sunglasses:

Misschien dat iemand anders met een Pelagos 't wel kan/wil laten zien. De rubberen Tudor-band (die erbij zit) staat trouwens wel tof. Vind ik. Moest er in het begin wel even aan wennen. Vind deze uitvoering eigenlijk gewoon 't mooist op de Titanium band.

Foto’s uit de oude doos …

22 likes

23 likes