Een Erika’s MN heb ik ook al eens geprobeerd.
Ik vond de Pelagos 42mm daar ook niet echt geschikt voor. ![]()
@pasd, ik had natuurlijk even erbij moeten zetten “42mm”. Dus iemand met een Pelagos 42mm. De oude, enige echte, ‘OG’ etc. etc. ![]()
Een Erika’s MN heb ik ook al eens geprobeerd.
Ik vond de Pelagos 42mm daar ook niet echt geschikt voor. ![]()
@pasd, ik had natuurlijk even erbij moeten zetten “42mm”. Dus iemand met een Pelagos 42mm. De oude, enige echte, ‘OG’ etc. etc. ![]()
Alleen op de FXD is het naar mijn mening te doen.
De kast leent zich gewoon niet voor een nato; hij is te hoog vs. de lage positie van de springbars. Ik vind het ook niet te filmen dat ze hem zo verkopen bij Tudor.
Helemaal mee eens, dat Tudor rubber staat hem heel goed. De blauwe variant droeg ik als zomerhorloge nagenoeg altijd op rubber. Ideaal ook tijdens het zeilen ivm beschadigingen die je nogal snel op de titanium band krijgt als het er een beetje hard aan toe gaat
Heb ik wel een dagje gedragen, heel tof maar net iets te groot voor mijn pols. Bij de FXD ging het net omdat die lugs meer naar onderen gericht zijn .
Je mag me altijd berichten, ik wil hem alleen nog wel mee op vakantie nemen in Dec-Jan ![]()
Goed om te weten, maar ik denk dat ik hem gewoon bij Harrods ’oppik’. Weekendje Londen heb ik ook wel zin in…
maar goed, eerst even sparen.
wat is de referentie?
7016/0
Nog steeds erg enthousiast met de 79018 mede doordat de aluminium inlay mooi verkleurd van groen naar bruin na gelang de omstandigheden ![]()
Gefeliciteerd! Het is ook echt een gaaf ding. Je ziet ze niet vaak, en de designtaal is zo anders. Mooi ![]()
Geniet er van
Gaaf dat je hem gewoon gebruikt waar hij voor bedoeld is. In ieder geval geen PC Hooft trekker
Mooi op dat wetsuit!
Dat groen is echt top Ralph
![]()