Toffe foto ![]()
Schitterende foto’s van een gaaf horloge! Denk er weleens ooit aan om de BB58 blue in te ruilen voor de monochrome.
je zou zo beroepsfotograaf kunnen worden,niet normaal ![]()
Deze een paar maanden geleden op de kop getikt helaas bleek het toch een miskoop, ondanks dat de doos, papieren en de band aanwezig waren miste de inlay (wat ik wist) dus ik dacht voor de prijs (1000€) dan koop ik wel een insert van ebay gelabeld voor dit horloge. Je raad het al deze past niet, uit moeten wijken naar eentje op maat helaas ook niet de beste kwaliteit. Nu ongeveer 1400€ voor het horloge betaald (incl 2 banden) maar toch niet helemaal tevreden. Helaas zo leer je er van, goedkoop is helaas ook vaak duurkoop.
Nog een paar dagen en je kan hem hier te koop zetten!
Was ik niet van plan hoor! Ik probeer een correcte bezel te vinden, er staat momenteel een zwarte op Ebay maar ik hoop ooit een blauwe tegen het lijf te lopen. Achteraf had ik dan natuurlijk beter in 1x een correcte kunnen kopen maar dat is achteraf. Hoezo kan ik dat over een paar dagen trouwens? Geen idee wnr ik trustlvl 2 krijg.
Je bent bijna 365 actief op het forum.
Wellicht een idee om vintage horloge handelaren te mailen?
Had al een beetje rondgekeken en gevraagd op andere fora en daar kreeg ik vaak te horen dat het vrij onwaarschijnlijk zal zijn dat iemand een losse bezel heeft liggen en deze zal verkopen. Ik was al verbaasd dat er een zwarte op Ebay stond. Ik zou eerlijk gezegd ook niet weten welke handelaren ik zou kunnen benaderen met deze vraag.
Nou niet geschoten is altijd mis.
En ik denk persoonlijk dat als een vintage handelaar je wilt helpen hij natuurlijk een groot netwerk hebt .
Ik zal denken aan bijvoorbeeld
Www.awco.nl