Gok wel richting de 900, wellicht uncle seiko? ![]()
Ik weet dat een 3 link na de tijd kopen al die kant op gaat laat staan een 5 link dan zou je denken.
De uncle seiko heb ik al, de originele tudor sluit iets mooier aan en heeft de gepolijst clasp. Dat geeft net dat beetje extra
Das wel waar, alleen de vraag of het de meerprijs waard is. Ben zelf gelukkig niet zo weg van jubilee, maar heb het ook nog niet geprobeerd, zal vast als gegoten zitten.
Ik overweeg een Ranger 36 - hoe bevalt deze bij de mensen die hem al hebben? Het lijkt erop dat het glas wat minder gebold is dan bij de 39mm versie.
Wat mij opvalt is dat de bracelet geen quick-release heeft, wat mij een strap monster als deze best wel handig was geweest. Zijn deze beschikbaar via een third party?
Klopt inderdaad.
Quick release gaat je met de originele bracelet niet lukken want dit past helaas niet.
Voor de rest top horloge (ook al is ie inmiddels weg)
Hierbij mijn NA topic van eerder
Is een BB54 inmiddels makkelijk te krijgen bij een ad? Ik mag wat uitzoeken, twijfel wel of jong tweedehands niet beter is vanwege het aanzienlijke prijsverschil.
Bij Pertijs op de website is die in het winkelmandje te plaatsen, dus ik zeg ja makkelijk te verkrijgen.
Gezien het grote prijsverschil zou ik zeker voor jong tweedehands gaan. Ze komen regelmatig voorbij dus het gaat vast en zeker lukken een mooi exemplaar te bemachtigen. De garantie vanuit Tudor is overdraagbaar dus daarmee ben je in ieder geval gedekt voor fabricagefouten.
Is er 6 dagen geleden hier eentje in het blauw gezet!
Hoppa. ![]()
Die is ook echt mooi ![]()
Mooie aanwinst ![]()
Gefeliciteerd nogmaals, Marco! ![]()
![]()
Ik had je al gefeliciteerd, maar bij deze nog een keer. Geniet ervan en we zouden het waarderen als je weer zo’n mooie fotoreportage maakt, dat kun jij als geen ander vriend😎
DIKKE GELE TUDOR JONGUH💛