Bonjour ![]()
![]()
Staat je keurig om de pols! Nogmaals gefeliciteerd ![]()
De knoop is doorgehakt, incoming …
(foto tudorwatch.com)
… Pelagos nummer 6 of 7
en wat voor een! Een Ultra toffe dikke duiker, het duikereindspel van Tudor op dit moment. Zeer geslaagd om de afwas mee te doen, op 1000m diepte. Lekker hoor.
Als alles goed gaat komende zaterdag in dit theater. ![]()
Out!

@ZeeVanTijd, van harte! ![]()
Ik vind hem je erg goed staan. Veel draagplezier.
Had ik al geschreven: Houden!
Lekker subpie hoor.
Ziet er gaaf uit !
Ja dat is een topper. Krijt te weinig aandacht, maar door dat glas is het echt een andere pelagos ![]()
En draagt niet te groot. Kleiner dan de nieuwe omega seamaster pro.
Gefeliciteerd, leuke aanwinst!
Heel vet! Gefeliciteerd! Welke gaat het pand verlaten?
Oh, vergeten … vandaag uiteraard deze om de pols! ![]()
![]()
Viel me op de foto’s al op, toch een soort van domed ofzo. Ik heb de Ultra nog niet in het echt gezien, dus het is wel een klein gokje. Maar die durf ik wel aan. Heb eigenlijk nog nooit een tegenvallende Tudor gehad en al helemaal niet als het om de Pelagos gaat.
Ben benieuwd, mijn blauwe Seamaster Diver 300M blijft voorlopig dus ik kan 't mooi vergelijken.
Die groene, die je hierboven ziet …
![]()
Te laat… ![]()
Ja sorry, meer dan twee horloges trek ik echt niet. Dan krijg ik wisselstress. En de Seamaster ligt nu bij Omega dus ‘moet’ de Harrods eraan geloven. Ik denk dat ik er wel overheen kom hoor. ![]()
Gefeliciteerd! Jammer van de Harrods.
Verstandige keuze omega is echte topper!
Ja heel subtiel domed.
Gefeliciteerd!
Het zou zomaar eens een Speedmaster kunnen worden heb ik uit betrouwbare bron begrepen.
Haha, voorlopig niet hoor. Met de aanschaf van deze Ultra en de Seamaster ben ik wel weer even klaar. Maar wie weet daarna! ![]()