Tudor Only deel XIV

Plexiiii :heart_eyes:

2 likes

Ja cool en toch twijfel ik de laatste tijd houden of niet :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

:arrow_up:
Vind ik. Maar ja, wie ben ik? Ben zelf ook niet echt van het ‘hodlen’ als het op horloges aankomt … :sunglasses: jaja, ik heb de knoop al doorgehakt en al lekker op zoek naar weer wat anders. Voorpret, leuk!

2 likes

Ik heb ook wat anders modern waar ik naar aan het kijken ben,en denk ik erbij kopen of toch de Snowflake eruit :grin::grin:

Erbij is voor mij niet echt een optie, van meer dan twee horloges raak ik echt een beetje in de war. :see_no_evil::innocent:

Dus als ik iets anders op het oog heb, dan moet er wel één uit en dat gaat dus ook gebeuren. Wat komt ervoor terug? Ik twijfel tussen een nieuwe Speedmaster of de Pelagos Ultra. Twee totaal verschillende gezichten, dat maakt het nog wel lastig. De Speedmaster hesalite Moonwatch heb ik (ook) al eens gehad. Maar ik heb ook altijd gezegd dat mijn ideale tweetal is de blauwe Omega (die ik nu heb) én een Speedmaster. Dan ben ben ik dus uitgespeeld. Haha. De Ultra is ook lekker! Dus daar ben ik nog niet helemaal uit. :wink:

Wel een Tudor of ga je misschien ook weer vreemd … :slight_smile:

3 likes

Pfff zo cool die snowflake… maarja, de hobby rolt door.

3 likes

Dit dus heb is gekeken wat nou mijn fijnste horloge is geweest dus ben aan het kijken voor een ongepolijste 116600 :stuck_out_tongue_winking_eye: gaat lastig worden en in de stickers is me wat te gortig,weet nog wat ik in 2014 voor een nieuwe betaald heb :roll_eyes::roll_eyes:

2 likes

:joy:

Mijn eerste nieuwe SD was in 2007 3.900 euro … list 4.590, jawel toen kreeg je nog korting! :sunglasses:

Maar goed, nu dus Tudor! Of een Omega? Ik vind die nieuwe Speedmaster ook wel lekker hoor. Wel dik aan de prijs! Poeh.

3 likes

Heb hem gehad toen hij uitkwam,een week of drie :crazy_face: niet mijn ding :facepunch:

1 like

Weer terug van vakantie :sunglasses: dus snel de Tudor omgeslingerd incl. half-link en de sluiting weer omgedraaid.

Nu is het feest compleet :raised_hands:

25 likes

Je bedoelt niet de reverse panda of wel, staat in het blauw of is die prijs nog niet zacht genoeg?

2 likes

Nee, ik wil de saaie Moonwatch. Liefst Hesalite denk ik, maar met een ‘open achterkant’ is ook wel eens lekker. Voor de afwisseling. Over de prijzen die men vraagt heb ik geen oordeel … :wink:

1 like

Ben je te laat voor die van @JVE
Die had een ongepolijste schreef hij.
@Crownguard heeft er een nog.

Succes SD is sowieso top !

4 likes

:sunglasses:

20 likes

Oh ja, Tudor … :sunglasses::green_heart:

21 likes

Dit blijft toch ook wel een fantastische hoor :see_no_evil:

1 like

Ik lees wel vaker dat mensen ondanks de T-fit geen lekker fit krijgen met de BB54. Gelukkig met wat tweaks zoals een half-link en het omdraaien van de sluiting op te lossen, maar ik had verwacht dat die T-fit wel voldoende zou zijn?

Kan die half-link ook nog verder richting de sluiting gemonteerd worden?

1 like

Niet alleen de BB54.
Ik had het met mijn rooie (M7941A1A0RU-0001) ook, die kreeg ik ook niet lekker ondanks de T-fit. Met één half linkje erbij was deze perfect voor mij. Omdraaien van de sluiting zou mijn oplossing niet zijn, dan raak ik in de war. :wink:

Oh enne, ook bij de Pelagos 42mm gebruikte ik een half link om hem lekker op de pols te krijgen. De BB Harrods zit overigens perfect zonder halve schakels enzo. Tja.

Die kan vlak naast de sluiting gemonteerd worden, ja dus (als ik het goed zie).

14 likes

Ja te laat weet ik niet,zijn er genoeg maar vaak zijn de prijzen voor mij wat overvraagd…

Die bij Ramon heb ik gezien :+1:

1 like

2 likes