Tudor Only deel XIV

Bij mij was het zo dat hij op de kleinste stand van de t-fit net iets te los zit en bij een schakel minder op de grootste stand net weer iets te strak. Nu zit hij in het midden van de t-fit en heb ik meer speelruimte.

Ja, dat zou kunnen alleen kom je dan weer met de sluiting in de problemen.

8 likes

Netjes opgelost zo! :+1:

1 like

18 likes

Gelukkig zit de sluiting weer zoals het hoort,omdraaien,dat werkt toch niet man :roll_eyes: :roll_eyes:

2 likes

Fijne avond Tudoristen op deze Tudor Tuesday

19 likes

We kunnen wel een weekje swappen. Ik vind jouw Tudor de mooiste die er is. Ik weet alleen niet of ik de ouder banden en sluitingen trek. En kan jij weer even voelen hoe een SD4K aanvoelt.

14 likes

Had ik met de Pro. De BB54 heb ik weer geen halve nodig😁

1 like

Klinkt goed :heart_eyes:,ik heb twee banden voor de Snowflake,ook een nieuw model de 78500 waar ik hem zelf altijd op draag,de 9315 folded is nog in nieuwstaat zonder rek. :facepunch:@Jaap86

1 like

20 likes

Dan ben je idd net te laat. Die van mij heeft bijna 2 maanden in het blauw gestaan. Die was echt in nieuwstaat en ongepolijst👌 Niet zoals er veel te koop staan als 99% nieuw.

Ramon van @Crownguard heeft idd ook nog een 116600 tekoop staan. Je zou hem eens kunnen contacten. Fijne man om zaken mee te doen, goede ervaringen mee👌

6 likes

Bonjour :sunny::sunny:

26 likes

21 likes

Gezellig dagje Knokke

23 likes

Verrassend leuk!
Later even fatsoenlijke foto’s maken…

47 likes

Staat je keurig om de pols! Nogmaals gefeliciteerd :white_check_mark:

2 likes

De knoop is doorgehakt, incoming …

… Pelagos nummer 6 of 7 :thinking: en wat voor een! Een Ultra toffe dikke duiker, het duikereindspel van Tudor op dit moment. Zeer geslaagd om de afwas mee te doen, op 1000m diepte. Lekker hoor.

Als alles goed gaat komende zaterdag in dit theater. :sunglasses:
Out!

578fdcbeb82171e6c91e651270984bb6

@ZeeVanTijd, van harte! :star_struck:
Ik vind hem je erg goed staan. Veel draagplezier.

Had ik al geschreven: Houden!
Lekker subpie hoor.

31 likes

Ziet er gaaf uit !

1 like

Ja dat is een topper. Krijt te weinig aandacht, maar door dat glas is het echt een andere pelagos :ok_hand:

En draagt niet te groot. Kleiner dan de nieuwe omega seamaster pro.

2 likes

Gefeliciteerd, leuke aanwinst!

1 like

Heel vet! Gefeliciteerd! Welke gaat het pand verlaten?

1 like