Volgens mij heeft @FilipD 'm niet meer, hij schreef een paar weken terug in de voltooid verleden tijd over de Ultra. Ben trouwens wel benieuwd waarom? Voor mijzelf sprekend, deze gaat voorlopig niet meer weg! Goh, hoe vaak ik dat al niet gezegd heb …
Heb de 42 wel eens gepast en zat prima op de pols vond ik. Als deze compacter draagt/voelt werkt het zeker! Heb onlangs de BB GMT gekocht, die is 41 maar is flink aan de pols moet ik zeggen. Dat gevoel had ik minder bij de Pelagos. Misschien ook het gewicht wat meespeelt. Mooi ding hoor. No compromise tool.
Ps. Hij is echt tof zeer fraai afgewerkt voor dit prijssegment. Het uurwerk voelt kwalitatief goed aan, je voelt niets van de rotor en horen doe je hem ook niet. Een blijvertje voorlopig!
Bij de 3 link band moest ik wel een half link bestellen voor een goede pasvorm met de T-fit, de 5 link zijn eigenlijk allemaal half linkjes dus die kan ik prima afstellen.
Het blijft toch altijd wel 1 van de gezelligste kroegen hier
Met zoveel (ex) Tudor bezitters die hier toch maar blijven rondhangen.
Hetzelfde geld natuurlijk ook bij Squale only.
Zelf nu weer de 58 om, fijne nacht gewenst Tudormigo’s
Op staal top natuurlijk. Op nato ook, vind alleen een blauwe 58 wat lastig te combineren met nato, want welke kleur?! Blauw is al snel te veel blauw. Zwart, groen mehh. Grijs of antraciet kan. Desert (zand) zou ook kunnen. Donkerblauw met grijs of wit lijntje in het midden? Kan. Lastig vind ik. Zwarte of witte plaat is altijd makkelijker.