De honden willen ook op de foto ![]()
Leugenaar, je hebt een snoepje in je hand… ![]()
Hahaha ![]()
Dikke knaller, heb je meer foto’s ? Helemaal rondom en je bevindingen hoe die draagt?
Ik ben van plan om even een NA te schrijven, met ook wat foto’s erbij enzo. De eerste ervaringen zijn overigens prima! Blij met deze Pelagos.
Heel tof ![]()
Erg mooi! Zag hem vorige week al even in het echt in de vitrine liggen (in Napels).
Ik moet er nog steeds aan wennen ![]()
Gaaf deze Ultra!
Het is ook geen standaard Tudor, dus dat snap ik wel. Velen zullen Tudor met name herkennen vanuit de Black Bay en Pelagos lijn
Meer richting beige? Wat lichter irl dus?
Dat zeker ![]()
thanks voor delen; nog van harte met deze NA. Deze staat opeens hoog op mijn lijstje. Ziet er echt kicken uit
Tudor noemt het “donker champagne” en dat is passend. Hij is flink onderhevig aan verschillende soorten licht.
Persoonlijk vind ik dat wel gaaf. Hierdoor ben je vaak geneigd naar je pols te kijken en dat levert steeds een glimlach op ![]()
Gefeliciteerd met je NA!
Vind persoonlijk vooral de kast en band erg speciaal en mooi. Wijzerplaat kleur is ook uniek, breguet meets nomos (is waar het mij aan doet denken). Speciale kleur ook. Geniet ervan ![]()
Voor mij vandaag (en gisteren) de blauwe BB58.
Gisteren de Uncle halflink verplaatst naar de andere kant en nu is de balans beter.