Tudor Only deel XIV

Meer richting beige? Wat lichter irl dus?

1 like

Dat zeker :+1:t2:

1 like

thanks voor delen; nog van harte met deze NA. Deze staat opeens hoog op mijn lijstje. Ziet er echt kicken uit

1 like

Tudor noemt het “donker champagne” en dat is passend. Hij is flink onderhevig aan verschillende soorten licht.

Persoonlijk vind ik dat wel gaaf. Hierdoor ben je vaak geneigd naar je pols te kijken en dat levert steeds een glimlach op :slightly_smiling_face:

5 likes

Gefeliciteerd met je NA!
Vind persoonlijk vooral de kast en band erg speciaal en mooi. Wijzerplaat kleur is ook uniek, breguet meets nomos (is waar het mij aan doet denken). Speciale kleur ook. Geniet ervan :grinning:

1 like

Voor mij vandaag (en gisteren) de blauwe BB58.

Gisteren de Uncle halflink verplaatst naar de andere kant en nu is de balans beter.

24 likes

21 likes

Die opgelegde indices en de verzonken subdial maken hem wel heel begeerlijk. Prachtig horloge! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

22 likes

Môgge Tudor liefhebbers! :coffee:

32 likes

Fijne avond!

27 likes

Oranje gewisseld voor zwarte Zealande

28 likes

21 likes

Fijne avond Tudoristen

24 likes

22 likes

Valt deze gelijk aan de 25600TN, de 42mm variant of merk je niets van de extra 1mm. Volgens mij is de sluiting ook verbeterd?
Mooi ding dat zeker !

1 like

Gevoelsmatig draagt 'ie kleiner. Komt denk ik doordat de wijzers en indexen wat ‘vetter’ zijn, dat geeft een beetje visueel bedrog. Kast lijkt ook wat slanker, misschien dat dat ook helpt. Draagt lekker hoor! En alles nu Ti, dus ook het achterdeksel en de sluiting. Daardoor ook lichter.

Dat zeggen ze, maar ik heb er nog niks anders aan gezien behalve dat deze Ti is. Het systeem met de veertjes enzo lijkt hetzelfde als de oude. Wel heeft de veiligheidsclip nu een Tudor logo en is de ‘verstelindicator’ nu blauw (lumed). Net even anders dus. Beter? Geen idee.

5 likes

Thanks, hier ook titanium

26 likes

Goedemiddag Tudoristen :+1::+1:

22 likes

Deze handelaar heeft aan het verboden goedje gezeten, denk ik :joy:

16 likes