Alvast een fijne avond Tudor liefhebbers! ![]()
Waarom draag je deze eigenlijk niet op een stalen band als ik vragen mag?
Mijn zoon kocht een paar weken eerder de BB58 navy op staal. Hiermee introduceerde hij mij in het merk Tudor. Oftewel ik wilde er ook een, maar zeker niet exact dezelfde en heb toen gekozen voor de 41mm op leder. Zou hem graag op staal willen, maar achteraf de bracelet erbij kopen is me te kostbaar
Moet de beste man ook een boterham gunnen he
![]()
Heb ik ook net gedaan ![]()
lachen! helaas heeft mijn pa er helemaal niks mee en vind hij het weg gegooid geld ![]()
De Seamaster is weer terug van Omega. De eerste ontmoeting met mijn nieuwe Ultra is een feit! ![]()
Lekker setje hoor … ![]()
![]()
De linker is mooier Remco ![]()
Hahaha, soortgelijke reactie kreeg ik van @tim_1985 in ‘Omega only’ … maar dan andersom. Tim is #KampOmega ![]()
Heerlijk! Mooi dat onze smaken niet allemaal hetzelfde zijn. Ik schreef eerder vanavond dat ik op dit moment “met het mes op de keel” niet zou kunnen kiezen welke ik 't mooist vind. Ze zijn voor mij allebei ontzettend tof! En ook ‘lekker anders’. De Pelagos oogt wat bescheidener en heeft meer de uitstraling van een toolwatch terwijl de Seamaster wat kleurijker, opvallender en sjieker oogt. Prima om ze af te wisselen.