Omega Only (Deel 6)

15 likes

10 likes

11 likes

Zeer mooi :ok_hand:

1 like

Dankjewel Geert! :clinking_glasses:

1 like

Daar zijn we weer … :partying_face:

De gang van de Seamaster was nogal traag, ver buiten de METAS-specs en dus heeft Omega hem ‘een kleine beurt’ gegeven en opnieuw afgeregeld. Geregeld via André (@Horloge24). Vandaag terug, weer met zo’n kek servicedoosje erbij (ik heb er inmiddels al 3 liggen … :see_no_evil:). Helemaal zoals het heurt. Dat doet Omega toch wel goed hoor. Net als de horlogedoos, dat is ook altijd een feestje vergeleken met andere merken in dezelfde prijsklasse. Nu keurig een servicepasje erbij, doekje, bonnetje van de metingen, WR-testje, alles.

Gelijk maar weer even om de pols. Eens kijken of deze het gaat winnen van de Pelagos Ultra, die ik een paar dagen geleden gekocht heb. Ik voel in ieder geval wel weer dat ik iets om de pols heb. Titanium maakt dat de Tudor niet heel aanwezig is, voor een dikke duiker best wel licht. Twee verschillende draagervaringen. Leuk! :sunglasses:

Fijne avond! :beers:

33 likes

Zo veel mooier dan een tudor

1 like

Haha, ik wist dat je 't ging zeggen. :sunglasses:

Ik hou het zelf op “anders”. Het zijn voor mij echt twee verschillende horloges, met elk een eigen smoel. De Tudor is meer een toolwatch, de Omega is wat ‘sjieker’ (bij gebrek aan een beter woord). Ik vind zelf beide erg mooi. Gelukkig maar. :wink:

4 likes

Even een kruispost, plaatje samen met de Pelagos Ultra.
Lekker setje hoor @tim_1985:wink:

16 likes

Echt wel 100%
Mooie set
Is de tudor 44mm?

1 like

Deze is 43 maar draagt kleiner. Althans oogt kleiner op de pols. Weinig verschil met de Seamaster, wel qua gewicht. De Omega is véél zwaarder, geen Ti hè … :wink:

Hier alle specs van deze Pelagos: Klik.

1 like

Nieuwe band met sluiting op de speedmaster, draagt erg comfortabel

11 likes

15 likes

Wat een topper! Deze wil ik ook nog eens toevoegen aan mijn verzameling.

1 like

12 likes

Mooi hoor junior geniet ervan.

12 likes

Fijn weekend Omega liefhebbers. :beers:

Ook deze keer weer, met volle teugen! :wink:

12 likes

Nu deze klatser.

Fijn weekend.

16 likes

Weekend!

12 likes