Heerlijk zo uit de wind
in het ![]()
Heb ik ook net gedaan ![]()
lachen! helaas heeft mijn pa er helemaal niks mee en vind hij het weg gegooid geld ![]()
De Seamaster is weer terug van Omega. De eerste ontmoeting met mijn nieuwe Ultra is een feit! ![]()
Lekker setje hoor … ![]()
![]()
De linker is mooier Remco ![]()
Hahaha, soortgelijke reactie kreeg ik van @tim_1985 in ‘Omega only’ … maar dan andersom. Tim is #KampOmega ![]()
Heerlijk! Mooi dat onze smaken niet allemaal hetzelfde zijn. Ik schreef eerder vanavond dat ik op dit moment “met het mes op de keel” niet zou kunnen kiezen welke ik 't mooist vind. Ze zijn voor mij allebei ontzettend tof! En ook ‘lekker anders’. De Pelagos oogt wat bescheidener en heeft meer de uitstraling van een toolwatch terwijl de Seamaster wat kleurijker, opvallender en sjieker oogt. Prima om ze af te wisselen.
Oefff, dat is heel stellig!![]()
Ik trek de wijzers van de Seamaster niet ![]()
Oh echt? Dat hebben de meesten juist bij de snowflake wijzers van Tudor… ![]()
Ik vind beide fraai!
Daar kun je voor behandeld worden, of het in het basispakket zit weet ik niet………
en daar gaat hem om Remco
Mooi duo man heerlijk ![]()
![]()
nu ff wat langer van genieten hoor ![]()
Ze zijn beide mooi.
En hebben hun eigen charme dus lekker houden als set.
Ik trek het gevoel van de bezel van de seamaster niet. Voelt echt slechter als een Seiko 5 van 9 tientjes, dat ze daar al jaren mee wegkomen, ongelofelijk.
Wat trouwens nog gekker is, is dat de nieuwe planet ocean precies dezelfde slechte bezel heeft, echt om van te janken.