Tudor Only deel XIV

Ik vind dit een geweldige combi :ok_hand:t2:

1 like

Jammer dat die 54 nou net dat rode driehoekje niet heeft op 12 uur.

1 like

:sunglasses:

5 likes

Net de verkeerde kleur helaas
Ik wil de groene of bruine wel proberen

2 likes

Denk dat ze voor een andere kleur blauw gekozen hebben zodat de BB37 ook gewoon zijn eigen onderscheidende waarde heeft.

1 like

Binnenkort eens gaan kijken voor een black bay harrods

18 likes

22 likes

21 likes

20 likes

:sunny::sunny:

19 likes

Lijkt wel of bij jou altijd de zon schijnt :sunglasses:

1 like

23 likes

Het is zo :sun_with_face:,lekker balletje trappen met de jongens :blush:

2 likes

23 likes

Goedenavond!

Had even een vraagje,

vroeg me af of een Uncle straps van een black bay pro op een BB58 zou passen?

Weet iemand dat toevallig

Iemand ervaring met de ‘gewone’ Pelagos (M25600TN-0001) én de Ultra (M2543C1A7NU-0001)?

Zo ja, dan ben ik even benieuwd naar jouw ervaring met de verschillen in (draag)beleving. Verder, is de Ultra werkelijk een “upgrade” en merk je iets van het verschil in afmeting of ogen ze beide hetzelfde et cetera. Zoveel vragen … :wink:

Plaatje voor de sfeer!

Een van mijn exen… :sunglasses:

16 likes

21 likes

Gaat niet passen helaas @Tare81

1 like

Hey Remco,heb hem van de week omgehad de Ultra,hij is wel heul gaaf vind ik,wel stevig aan de maat maar niet echt groter wel dikker dan mijn FXD.

Ik heb hem nog nooit omgehad. Met de Pelagos 42mm heb ik wel al best veel ervaring (meerdere keren gehad), vandaar ook mijn nieuwsgierigheid naar de Ultra.

Die nieuwsgierigheid wordt overigens ook gewekt doordat mijn blauwe Omega Seamaster Diver 300M niet met me ‘doet’ wat ik ervan gehoopt had. Zes jaar terug was ik er wildenthousiast over, nu wat minder terwijl het echt wel een topper is! Maar ja. Smaak en beleving veranderd kennelijk.

Dat vind ik ook, in ieder geval op foto’s en filmpjes … :slight_smile:
Jouw FXD is 42mm toch? Dus visueel oogt de Ultra niet veel groter. Vind ik goed nieuws!

1 like