Fijne avond Tudoristen
Dat zeker,ik was terug naar kleiner en nu vind ik grotere modellen weer leuker ![]()
Klopt,de insert is super mooi van kleur en veranderd onder invloed van wat voor licht,de lume blokken en wijzers lekkerrrrrr beefy
en de band die is toch wel top hoor,heb er een paar op het oog maar kan niet beslissen pfffffff, k#t hobby ![]()
Ik was benieuwd naar de Zealande bandjes, dus aangezien het over twee weken Koningsdag is net voor oranje
gekozen in plaats van zwart. Super comfortabel!
Ik heb ze beide gehad. De Ultra is amper wat groter, maar dat is visueel verwaarloosbaar. Door het titanium is die bovendien zeer licht dragen. En idd, de Ultra draagt imo kleiner dan een FXD (ook gehad). Beetje spijt dat ik de Ultra heb ingeruild voor een grotere god. Staat nu te koop bij Crown Guard (Tudor Pelagos Ultra 2025 titanium 2543C1A7NU – Crown Guard).
Dank je wel voor je verhelderende antwoord!
Die bij Ramón heb ik op mijn netvlies, naast nog een andere. De keuze is reuze. Ook vwb. de gewone gelukkig. Dan kan ik nog even twijfelen … ![]()
Duurt nooit lang bij jou:joy:![]()
![]()
Gaat niet passen de kast van de Pro is dikker dan die van de 58
Zelf weer in de nachtdienst met de comfortabele 58 op een heerlijke strap.
En naar mijn smaak toch wel de mooiste kleur blauw samen met de FXD uit de Tudor collectie.
Ik vind deze 36mm trouwens best geslaagd met blauwe indices + T-fit. Alleen voor mijn smaak niet écht een veelzijdige alleskunner.
Die vind ik ook erg mooi. Jammer dat hij er alleen als 36mm is
Ik vind het er met stick markers veel beter uit zien dan roman numerals
Ja, vind ik ook. 36mm kan ook interessant zijn en de prijs is best schappelijk
Nou dat! Al met al een mooie upgrade en totaalpakket + kleurkeuze genoeg voor iedereen.
Maakt hem even wat rustiger, mooi horloge zo
Zonder datum was dit echt een geweldige geweest.
Ik heb de blauwe of groene op mijn verlanglijstje gezet.