Goeiemorgen!
Heb mij ter voorbereiding op de zomer eindelijk eens gewaagd aan het Octopod systeem van Zuludiver gewaagd. So far so good.
Heb nu twee luxe duikers en wil geld vrijmaken voor mijn andere hobby
ach wie weet gaat de R er ook nog uit en komt er ooit weer een Tudor.
Weet het voor nu even niet ![]()
Klopt, bijna met pensioen dus dan nog meer vakantie vieren en dat kost ook ![]()
![]()
![]()
Kom weer lekker terug naar Squale! ![]()
Rolex eruit, heb je nog steeds een luxe duiker en hou je meer geld over ![]()
Heb je 58 verkocht? En als je je R verkoopt zal dat nooit lang duren ![]()
Welkom!
Ik heb inhoudelijk bijzonder weinig bij te dragen maar lees dit stukje forum altijd.
Gisteren in een uitgestorven wintersportdorp (goh) in Italië even bij een boutique met groot Rolex Tudor op de gevel staan gapen naar vooral de Pelagos 39. Ziet er in het echt toch nóg beter uit dan op alle foto’s hier… (wat mij onmogelijk leek met alle mooie plaatjes hiero)
Helaas geen BB54 tentoongesteld, dat zou met mijn kippenpootjes wellicht beter passen, maar die P39 is blijven plakken. Wie weet tot snel in dit topic ![]()
(De Rolex ramen waren allemaal leeg overigens)
Gefeliciteerd, gaaf horloge! ![]()













