Tudor Only deel XIV

Ah lekker weer eens zo’n klassieke smiley met ‘rose’. Zie je niet vaak meer.

2 likes

Na een paar dagen dragen is de band al een stuk soepeler.
Love it!

24 likes

Op naar Julianatoren voor Vaderdag :heart_hands:

28 likes

Nieuwe dag nieuw bandje! Ik vind dit wel een hele mooie combinatie, zo ben ik er online ook voor gevallen.

Ik ben nog niet zo weg van de originele band. De halflinks van Uncle Seiko zijn onderweg, kijken wat dat doet.

24 likes

Fijne dag Tudoristi :boom::boom:

27 likes

Veel plezier!

1 like


Fijne middag iedereen!

26 likes

20 likes

21 likes

Sunday funday

21 likes

Blijft toch echt de favoriet in mn kleine collectie, raak er niet op uitgekeken!

21 likes

Helemaal eens :grin:

19 likes

17 likes


Ik sluit mij hierbij aan.

21 likes

Aantal GMT’s hier stijgt lekker de laatste tijd :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Voor je het weet kunnen we een meeting organiseren waarbij we genoeg GMT’S hebben om elke tijdzone wereldwijd tegelijk aan te duiden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Eigenlijk wel zin in een Tudor meeting. :grin: Laten we dat doen zodra @Pagode z’n Bumblebee heeft en ik de revival van de Tudor Sub :raised_hands:

5 likes

Gaat niet uit je hoofd hey :crazy_face::crazy_face: gewoon een ouwe Sub kopen man,weet nog een hele mooie originele. :joy::joy:

2 likes

Ik ben inderdaad bang dat we eerder nieuwe kleurstellingen kunnen verwachten voor de 39mm chrono en 58 GMT dan een Sub revival. Dus mocht je die meeting ergens deze eeuw willen doen is pagode zijn advies goed. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Lekker zomers op een nato

25 likes