Ah lekker weer eens zo’n klassieke smiley met ‘rose’. Zie je niet vaak meer.
Nieuwe dag nieuw bandje! Ik vind dit wel een hele mooie combinatie, zo ben ik er online ook voor gevallen.
Ik ben nog niet zo weg van de originele band. De halflinks van Uncle Seiko zijn onderweg, kijken wat dat doet.
Veel plezier!
Aantal GMT’s hier stijgt lekker de laatste tijd ![]()
Voor je het weet kunnen we een meeting organiseren waarbij we genoeg GMT’S hebben om elke tijdzone wereldwijd tegelijk aan te duiden. ![]()
Eigenlijk wel zin in een Tudor meeting.
Laten we dat doen zodra @Pagode z’n Bumblebee heeft en ik de revival van de Tudor Sub ![]()
Gaat niet uit je hoofd hey ![]()
gewoon een ouwe Sub kopen man,weet nog een hele mooie originele. ![]()
![]()
Ik ben inderdaad bang dat we eerder nieuwe kleurstellingen kunnen verwachten voor de 39mm chrono en 58 GMT dan een Sub revival. Dus mocht je die meeting ergens deze eeuw willen doen is pagode zijn advies goed. ![]()












