Heel mooi horloge maar is hij niet een ietsiepietsie aan de grote kant voor je?
Met betrekking tot de band wel inderdaad deze moet nog op maat gemaakt worden. Qua kastmaat vindt ik hem zelf perfect, vooral gezien ik binnenkort weer ga bulken. ![]()
Waarom nog in de stickers?
Dat draagt zo lekker
, nee hoor zijn er al af ![]()
Leuk?
Nee misschien wel de saaiste wedstrijd die ik in tijden gezien heb ![]()
Nu ik al die Chrono’s hier zie begint het bij mij ook steeds meer te jeuken. Vorig jaar mijn 79360N verkocht, maar nog steeds spijt van.
Even 1 uit de oude doos.
Ook voor elke dag van de week een andere Tudor inmiddels of niet soms. ![]()
Nee, zover is het nog niet (helaas) ![]()
Ik zou bijna willen vragen verklaar je nader
?
Haha niks bijzonders. We geven zaterdag een feest en de weervoorspelling is dat het 37° of zo wordt. En het kan nog eens flink gaan regenen. Ik moet dus de tuin opruimen om er een tent van 6x3 in te zetten tegen de zon en/of regen ![]()
Dat zijn wel letterlijk mooie vooruitzichten
!
Hopelijk zaterdag een lekker feestje zonder ruig weer ![]()








