Tudor Only deel XIV

Heel mooi horloge maar is hij niet een ietsiepietsie aan de grote kant voor je?

1 like

Met betrekking tot de band wel inderdaad deze moet nog op maat gemaakt worden. Qua kastmaat vindt ik hem zelf perfect, vooral gezien ik binnenkort weer ga bulken. :sweat_smile:

1 like

31 likes

Waarom nog in de stickers?

1 like

Dat draagt zo lekker :rofl:, nee hoor zijn er al af :boom:

2 likes

Avondje voetbal kijken :belgium:

17 likes

Leuk?

1 like

Nee misschien wel de saaiste wedstrijd die ik in tijden gezien heb :rofl:

2 likes


Nu ik al die Chrono’s hier zie begint het bij mij ook steeds meer te jeuken. Vorig jaar mijn 79360N verkocht, maar nog steeds spijt van.
Even 1 uit de oude doos.

21 likes

Goedemorgen Tudoristen

23 likes

Ook voor elke dag van de week een andere Tudor inmiddels of niet soms. :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Nee, zover is het nog niet (helaas) :grin:

2 likes


Mijn klokkie was te groot blijkbaar. :roll_eyes:

Dan maar T&T, Tudor en Tsjicken.

26 likes

Vandaar weer Tudor Time

21 likes

Ruig dagje vandaag dus de FXD maar weer om!

20 likes

Ik zou bijna willen vragen verklaar je nader :joy:?

1 like

Haha niks bijzonders. We geven zaterdag een feest en de weervoorspelling is dat het 37° of zo wordt. En het kan nog eens flink gaan regenen. Ik moet dus de tuin opruimen om er een tent van 6x3 in te zetten tegen de zon en/of regen :joy:

1 like

Dat zijn wel letterlijk mooie vooruitzichten :grin:!
Hopelijk zaterdag een lekker feestje zonder ruig weer :partying_face:

1 like

Bonjour :sunny::boom::sunny:

20 likes

28 likes