Ik denk stiekem dat ik met de Pelagos Ultra en deze rooie BB41 een soort van ideale set in handen heb. Het is best lang geleden dat ik er twee heb die ik beide met evenveel plezier draag. Telkens ging het weer kriebelen, maar met deze twee niet. Dus ik ben er erg blij mee, ook met de Ultra dus.
Misschien nog een Chrono (ref. 79350) erbij. Ik heb er een op 't oog, maar daar zit een jubilee op en daar ben ik niet zo van. Te druk denk ik. Anders had ik 'm al gekocht. Maar ja, geen haast want dan is er 's ochtends weer meer keuzestress …
Haha ben benieuwd. Ik twijfel enorm eind dit jaar hier uit de tudor kant te stappen en eens een uitstapje naar omega te maken maar ben bang dat ik teveel tudor ga missen
De Black bay kan echt alle banden hebben
Kost me alleen elke keer als ik de stalen band verwijder een setje springbars.
Ik heb een Bergeon 7825, maar krijg het toch steeds voor elkaar dat het verende stukje muurvast zit
Stiekem toch een beetje nep. Vind ik. Niet aan mij besteed dus. Ik leg nog liever mijn echte Tudor inleg even in de braadpan om de faux I wanna be a Rolex ouderdom te creëren. Met een beetje creativiteit moet dat lukken. Alleen is de vraag dan wel Becel Bak & Braad of gewoon Olijfolie …