Tudor Only deel XIV

Yep, zéér! :star_struck:

Ik denk stiekem dat ik met de Pelagos Ultra en deze rooie BB41 een soort van ideale set in handen heb. Het is best lang geleden dat ik er twee heb die ik beide met evenveel plezier draag. Telkens ging het weer kriebelen, maar met deze twee niet. Dus ik ben er erg blij mee, ook met de Ultra dus.

Misschien nog een Chrono (ref. 79350) erbij. Ik heb er een op 't oog, maar daar zit een jubilee op en daar ben ik niet zo van. Te druk denk ik. Anders had ik 'm al gekocht. Maar ja, geen haast want dan is er 's ochtends weer meer keuzestress:joy: :sunglasses:

1 like

Verkoop je die toch,is er 1 met T-fit :innocent:

1 like

Zou je niet met 3 pieces toch jouw perfecte collectie kunnen hebben als je ze alle 3 zo mooi vindt? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

1 like

Dat is misschien nog wel een idee. :+1:
Ik ga morgen eens informeren wat een Oyster kost voor deze referentie.

Kan zomaar. :wink:

1 like

Stond er van de week nog 1 op MP in nieuwstaat!

Haha ben benieuwd. Ik twijfel enorm eind dit jaar hier uit de tudor kant te stappen en eens een uitstapje naar omega te maken maar ben bang dat ik teveel tudor ga missen

Klopt, die staat er al een tijdje. Is een ad. van Jonathan (@jona). Ik heb zijn telefoonnummer nog wel ergens. :see_no_evil::joy:

Dat is trouwens wel lekker!
Merk ik nu, met dit warme weer. Hmmm … :thinking:

Dat laatste zeker maar Omega is ook een prachtig merk. Vind ik. Welke heb je dan op 't oog?

2 likes

Zwart seamaster 300m of de groene alleen net boven budget :thinking:

2 likes

25 likes

Lekker hoor die verschillende bandjes!

1 like

De Black bay kan echt alle banden hebben :blush:
Kost me alleen elke keer als ik de stalen band verwijder een setje springbars.
Ik heb een Bergeon 7825, maar krijg het toch steeds voor elkaar dat het verende stukje muurvast zit :thinking:

2 likes

De mooiste…58

1 like

Setje 21mm springbars van Strps is onderweg.
Scheelt weer een hoop zweetdruppels bij het plaatsen/ verwijderen van de band :sweat_smile:

23 likes

steel reef heeft weer mooi spul

6 likes

Even een snelle zomerwissel naar FKM rubberen band, met dank aan AllieExpress. :sweat_smile::muscle:

23 likes

Fijne avond Tudor liefhebbers! :beers:

Stiekem toch een beetje nep. Vind ik. Niet aan mij besteed dus. Ik leg nog liever mijn echte Tudor inleg even in de braadpan om de faux I wanna be a Rolex ouderdom te creëren. Met een beetje creativiteit moet dat lukken. Alleen is de vraag dan wel Becel Bak & Braad of gewoon Olijfolie … :wink:

20 likes

Bezel bak en braad zou ik zeggen. :sweat_smile:

1 like

:drum: :joy:

1 like

Heerlijk op het water :boom::boom::boom:

24 likes