Tudor Only deel XIV

Geen weder voor leder.

21 likes

Vooral heel rustâgh an…:sloth:

24 likes

Nu wil ik hem zekers te weten nadat ik hem even om gehad heb. Mijn god… naast de witte en zwarte Daytona een kekke gele :sunglasses:

47 likes

Cool,dus deze kon niet mee naar huis? Ik hoor overal hetzelfde,nee meneer helaas wordt minimaal uitgeleverd en vaste klanten gaan voor!

Dus die van mij gaat er niet komen :cry: :cry:

3 likes

Men weet dat ik er eentje wil. Ik hoor dat dan wel :blush: Vandaag eerst een stalen band opgehaald voor mijn Snoopy :sunglasses:

2 likes

Heerlijke zomerklok

11 likes

Avond beste horlogeliefhebbers

26 likes

Ja ik vindt 'm ook heerlijk :+1:

1 like

Ochtendwandeling voor de hitte

23 likes

Ik kan mogelijk wel eentje krijgen of vrij snel. Zal morgen eens horloge bij mij AD

1 like

Maar beetje verkoeling op het water zoeken,mooie dag Tudoristi :boom::sunny::boom:

30 likes

Horen*

1 like

Even lekker een chemisch glaasje aanmaak :melting_face:

21 likes

De sub op deze warme dag!

34 likes

De BB36 gekocht met stiekem in mijn achterhoofd de gedachte aan een Explorer 36 in de toekomst. Gisteren eens gepast… is dat het prijsverschil dan waard is de vraag :thinking:.

34 likes

ligt er echt aan of je het de naam en merk waard vindt, ik zou zeggen Tudor is bang for your buck máár als je nu al die explorer in je gedachte hebt is de keuze snel gemaakt

2 likes

Precies de reden waarom ik geen Ranger of BB36 gekocht heb; ik wist dat ik altijd naar die Explorer zou blijven loeren. En ik heb die Ranger meer dan eens om de pols gehad.

Buy once, cry once werd het dus voor mij. Geen moment spijt gehad.

2 likes

19 likes

Dit inderdaad. Zelf de blauwe BB36 gehad voor dezelfde ‘vibes’. Toen nog de Ranger Dune (oke los van de wijzerplaat kleur niet echt Explorer achtig). Maar eigenlijk hebben ze uiteindelijk de honger alleen maar meer aangewakkerd :sweat_smile:

Nu zeer blij met de Explorer!

26 likes

Ben benieuwd :pray: