Tudor Only deel XIV

Ik laat hem wel op staal :blush:

Blijft ook mijn voorkeur qua look als ik zou moeten kiezen tussen de 2, alleen zet ik te veel uit met dit weer. :stuck_out_tongue_winking_eye:
En het gewicht is wel echt aanzienlijk meer comfortabel op rubber.

1 like

Hoe doe je dat :innocent:

Mag voor iemand die gaat bulken toch geen probleem zijn :rofl: :rofl:

1 like

Denk dat de Explorer prima naast de de black bay kan!

Zoals al gecomment werd op mijn post, heb ik blijkbaar hele kwetsbare polsjes. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar zit qua fit op staal altijd net te strak of net te los dus of strak op het bot, of los op de pols. En als ie wat los zit is 180G wel veel. :sweat_smile:

Halve link van US en klaar :facepunch: :facepunch:

1 like

Dat is inderdaad nog wel te overwegen. :eyes:
Wellicht dat ik de executive ook maar gewoon uit het blauw moet halen en ff moet proberen. :man_shrugging:
Kwam ook al weer een 79360N Reverse tegen op MP en het begint meteen weer te jeuken. :roll_eyes:

1 like

Is een goeie prijs met veel banden ook nog!

1 like

Haha je hebt hem ook gezien dus. :sweat_smile::sweat_smile:

1 like

En de sluiting op de leren band kan mpoi op mijn aftermarket FKM en die kan ik ook nog switchen tussen de 2 want zelfde lugmaat.
Maar nee ophouden hiermee, mijn bankrekening jankt nu al. Ik ben financieel verantwooordelijk. :sweat_smile:

1 like

Ik zie bijna alles,ik slaap met 1 oog open :upside_down_face:

1 like

Mooi ook om zo snel en direct reacties te krijgen hiero.

Dat zeker niet. Er spookt wel eens wat meer door het hoofd en de bb36 bevalt ook héél erg goed!

Nice! Goede fit gevonden uiteindelijk? En de reis er naar toe met verschillende horloges is natuurlijk ook mooi :wink:!

Ik vind ze redelijk in hetzelfde vaarwater zitten :laughing:, ook nog een zwarte Hamilton ernaast.

Maar goed. De bb36 is nog vol op genieten en in de tussentijd hier en daar eens wat bekijken en passen!

2 likes

Ja opzich! Nu standaard de Easylink open en in de winter kan ie hopelijk weer dicht.

Vandaag in elk geval lekker titanium :thermometer:

26 likes

:sunglasses:

22 likes

Herkenbaar uiteraard! Maar bedoelde meer dat als je hem koopt om dat gevoel weg te halen gaat dat niet werken op de lange termijn

Nieuwe wijzerplaat

13 likes

52 likes

Jammer dat de datum op ieder anders is, moet ik je post toch een like onthouden. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Doe mij de Bumblebee maar :innocent: @Tudor95

1 like