Tudor Only deel XIV

Benieuwd wie morgen als eerste bij schaap in Maastricht staat. @MannetjeMar of @Pagode :crazy_face:

2 likes

Ik niet :sweat_smile: Wacht geduldig af… net bij de Vreeland Polo van S&C geweest… ben twee ribben lichter. Mijn betere wederhelft is weer happy :sunglasses:

Maar hij is echt tof de gele :ok_hand:

4 likes

zeker niet!

1 like

ik ga hem in ieder geval daar niet halen,heb een gruwelijke hekel aan de bedrijfleider daar :face_vomiting:

Het is een mooi horloge maar als ik de gele dial zie krijg ik festina tour de france vibes :smile: voor 6.2k heb je wel leukere dingen

Als die te koop is dan is ie zo weg!

2 likes

was die allang weg geweest

2 likes

Meen je dat?
Ik vind dat oprecht een van de meest correcte mensen in het wereldje.

ja meen ik echt,de vorige wat daar was die was wel echt top

Dat valt wel mee hoor.
Nogmaals het is een gele Tudor…

2 likes

Als ik morgen bel… dan weten we het :ok_hand: Wordt vervolgd :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Beter,rij je niet voor niks ook :+1:

1 like

#CodeRood:heart_eyes: :beers:

33 likes

Mooie foto ook!

Ik geniet ook optimaal van de bb36. Veel meer dan verwacht dus wie weet komt er ooit wel heel iets anders bij ipv een explorer voor de bb36 :thinking:.

Maandag schiphol, eens even lekker rondkijken!

20 likes

Ciao tutti bonjourno Tudoristi.
Dienst, 2/6 here we go.

19 likes

Fijne zondag Tudoristen

23 likes

Laat je door mij niet beinvloeden hoor :sweat_smile:

Maar bij mij is ie er al een jaartje of 6 en verveelt nooit :+1:t2:

2 likes

Uiteindelijk ga je toch voor die explorer, let maar op! :wink:
Hier hetzelfde gehad, in de loop der jaren 3 horloges gekocht die enorm op de Rolex submariner leken want ik wilde het geld niet uitgeven. Maar was verliefd op het model. Het bleef spoken en stiekem ging ik me meer inlezen, verdiepen etc. Na het passen was ik helemaal verkocht en ging ik over tot aankoop.

Nu “rust in de tent” en uiteindelijk voor mij toch de beste keuze geweest.

4 likes

Bonjour :ok_hand::ok_hand:

20 likes

Op leer? Ja hoor, gewoon op leer.

17 likes