Tudor Only deel XIV

Wat voor bandje heb je er op? Ziet er goed uit!

1 like

Dat is deze…erg fijne bandjes. :ok_hand:

https://www.amazon.com/Abanen-Ultralight-Wristband-Sapphire-Instinct/dp/B09BG4ZPMR

2 likes

@Pagode @Tudor95 @Bwatched @ap_12

Zojuist gebeld… Niet te koop… expo only. Geen verassing :blush: Groetjes Ellen :sweat_smile:

7 likes

Heh jammer…stond op het punt ernaartoe te rijden. :flushed:

1 like

Gewoon gaan… mooie stad :sweat_smile: Er valt genoeg TE ZIEN :joy:

2 likes

Haha ja ff neuzen dan maar…:smile:

1 like

Nee zeker niet,ik had niet eens twijfel,toen ik het verhaal las,dank voor het bewijs :facepunch: :facepunch: hoop dat die van jou er snel is,komen er weer wat mooie plaatjes :ok_hand: :ok_hand: @MannetjeMar

2 likes

@Tudor95 had hem wel meegekregen, toch? :joy:

5 likes

Ja die wel :roll_eyes: :roll_eyes: maar hij deed het niet,want wilde geen risico nemen :upside_down_face:

1 like

Tja zei ik al weet wel hoe ze daar werken

Gaat niet om hoe ze daar werken,maar over dat er gezegd werd dat het horloge gewoon te koop was.

2 likes

Ik blijf het wel een rare gang van zaken vinden, dat hele expo. Korting, dat willen we :joy:

Maar even een foto van een oude BB58 die heel lang geleden boven list ging :face_holding_back_tears:

31 likes

21 likes

Ja snap dat is wat ik ook bedoelde
Daarom zei ik dat gister al
En omdat ik vaak genoeg daar ben geweest weet ik hoe het werkt daar

1 like

20 likes

:+1: :+1:

:boom::boom:

24 likes

Ik moet zelf zeggen dat naast de niet zo subtiele verschillen ergo de dial, de subtiele details er toch voor zorgen dat ik persoonlijk de 79360N kies.
De layout van de bezel is beter in mijn optiek, evenals de pan achtige subdials die bij de bumblebee een rechte drop naar beneden zijn wat minder luxueus oogt vindt ik. Knurling op de kroon en pushers vindt ik ook te pronounced en niet meer Tudor, en dan natuurlijk het on uitlijnbare schild op de kroon.

Ik heb hem nog niet in het echt gezien maar zou hem ook laten liggen denk ik. :man_shrugging:

Komt vanzelf weer die korting,mensen hebben nu nog te veel vrij kapitaal te verkwisten. :rofl:

Als iedereen dat nou doet,gaat het voor mij toch nog lukken :pray: :pray: @MeTellTime