Tudor Only deel XIV

Ik gun hem je, mocht ik hem aangeboden krijgen stuur ik wel ff een tikkie. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Fijne zondag!

20 likes

Wat kan het leven toch simpel zijn met een Apple Watch voor werk en sporten en een mooie Tudor voor de overige momenten.

Ik lees met veel plezier jullie zoektochten, flipperitus en nieuwe veroveringen. Ook kijk ik graag naar alle mooie modellen die hier voorbijkomen.

Nu rest mij de vraag. Lekker blijven rondhangen hier of gewoon uitloggen en genieten van wat ik heb?

5 likes

Probeer het eens. Volgens mij ben je binnen een week weer terug!

IMG_5785

5 likes

:point_up_2:je geeft zelf het antwoord al

1 like

Kweenie wat knurling is maar ik vind de kroon en pushers op die gele rakker juist mooier en zie niet in wat hier geen Tudor meer aan is. En door de kleinere maat oog alles wat meer één geheel, bij de 41mm ligt alles zo ver uit elkaar.

Kost niks :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Heb ik vaker gehootd :innocent:

1 like

Is iets anders dan curling :crazy_face::stuck_out_tongue_winking_eye:

Eerlijk gezegd zou ik me echt niet zo laten opjagen. Laat de hype eerst maar even z’n ding doen. Uiteindelijk blijft het gewoon een gele Tudor.

Als het jou nu niet lukt om er één te bemachtigen, dan wacht je toch gewoon even. Over een tijdje pik je er zonder gedoe eentje op, mogelijk zelfs met korting. Je hebt al zoveel mooie horloges; ik zie eerlijk gezegd de noodzaak voor die haast niet.

Nu ik dit typ, wel een oprechte vraag: stel dat deze gewoon overal op voorraad lag en je hem zonder wachtlijst of gedoe kon kopen. Zou je hem dan nog net zo graag willen hebben?

3 likes

Klopt de nieuwe kroon en pushers passen inderdaad beter bij de gele mede door de andere subdials. In principe is het meer richting de Big block qua knurling dan de releases van de afgelopen jaren, dus idd wel tudor. Alleen niet de tudor waar ik momenteel aan gewent was. Wellicht hoopte ik stiekem gewoon op een 1 op 1 kopie in 39mm. :sob:

Maar wat is nou knurling? Ik hang hier nu zo’n 20 jaar rond maar heb daar nog nooit van gehoord… :sunglasses:

Deze lekker om geknurld vandaag

46 likes

Knurlen, mag iedereen dat zomaar?
Gewoon op straat bijvoorbeeld?

1 like

Geen luiheid hoor, maar google legt het toch beter uit. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Voor al je cilindrische onderdelen.

2 likes

En of ik hem wil :sunglasses: En zoals ik reeds aangaf weet men bij Schaap dat ik er eentje wil en wacht ik geduldig af.

Maar in bovenstaande werd zomaar even gesteld dat deze in Maastricht lag voor de vrije verkoop. Tja als je een beetje in die horlogewereld ondergedompeld zit (zoals in ieder geval een aantal hier) dan weet je dat dat kul is. En omdat voor hier bevestigd te krijgen zat er maar één ding op… even navragen :sweat_smile:

En ik zal niet ontkennen dat als je iets wilt en je hem als eerste kunt krijgen dit extra leuk is :sunglasses:

3 likes

Ooooooh, de ribbeltjes! :wink:

1 like

Gaat inderdaad over geribbelde cilindrische onderdelen. Kunnen de meeste vrouwen je ook wel wat over uitleggen.

1 like

Had misschien tijdelijk gekund ivm een iets te gezellige lunch van de filiaal-manager/chef?

1 like

:sunny:

31 likes