Tudor Only deel XIV

Kijk ik wil kunnen bakken in mijn subdials zo hoort het. :pray::raised_hands:

1 like

Wat een brilliant goed horloge is die bb54. :ok_hand:

Hebben ze serieus goed gedaan bij tudor.

20 likes

@Tudor95 a.t.m

giphy (3)

3 likes

Heerlijke combi op jubilee. :ok_hand:

1 like

Wie belt Ellen nou ook daarvoor?! :crazy_face::joy:

1 like

Bellen is niet hetzelfde als langsgaan he keyboard warrior

1 like

Die had telefoondienst wise-ass :nerd_face:

1 like

Je wilt gaan voor een 2-0 achterstand begrijp ik :joy:

2 likes

Ik heb geen achterstand, hoop voor jou dat ze er snel eentje hebben, ik heb nog nooit problemen gehad met een tudor te verkrijgen die in de winkel lag ( tenzij het een dummy was )

Hij is misschien gehyped maar het is geen limited model oid

Niet te serieus hè. En als je reageert op een bericht is het de bedoeling dat je die liked. :kissing_heart:

1 like

Dat doen ze maar in het groen. Hier niet hoor :joy:

4 likes

Hoe zit dan dan met die Miami en die Tiffany?

Nou nou, ik ben niet al aan m’n tweede of derde profiel begonnen he.

Klein gebbetje ben je niet goed in.

Daar heb ik nooit vraag naar gedaan wegens de maat. Maar als mijn vaste juwelier iets op voorraad heeft dan gaat hij mij geen horloge weigeren.

Indertijd met de fxd heb ik hem ook direct voorgeschoteld gekregen, beleefd nee gezegd omdat ik geen 42mm wil.

Vorige week met die nieuwe f1 en zowel
De monarch waar blijkbaar nog veel mensen achter azen. Geen interesse in beiden maar kon ze wel meenemen.

9 likes

Ja dat had ik ook bij de f1 en monarch. Die waren gewoon mee te nemen.

Met die Tiffany en Miami bedoel ik dat die niet gelimiteerd zijn, maar wel lastig op te pikken? Of niet?

Nb vind die monarch ook echt super gedaan. Kleine kroon deels verzonken, top kast, top band, top dial.

1 like

Soms moet dat gewoon. Zoals nu in deze discussie.

Degene die dat bedacht heeft en hier tot in den treuren over oreerde treffen we hier gelukkig niet meer :blush:

IMG_6008

1 like

Laat @rorymoer het maar niet horen :wink:

1 like

Mij zeiden de tiffany en miami niet veel, of toch niet op foto. De miami heb ik vorige week om de pols
Gehad en is prachtig, alleen weer te groot.

De monarch spreekt me totaal niet aan net zoals een ranger. Daar kan je me niet mee bekoren terwijl er velen zijn die hem super vinden.

Toen de bb pro gereleased werd was hij ook gehyped en ik had toen de eerste hier in de omstreken. Binnengestapt, gevraagd of ik hem kreeg.

Antwoord was ja maar mogen we hem nog tot morgen houden omdat een klant van ons hem graag in levende lijven wilt zien voor hij eentje besteld.

1 like

Iedereen over het wel of niet meekrijgen van een horloge bij de AD en ik krijg niet eens een Tudor catalogus van dit jaar mee. :sob:
Nee hebben ze niet meer meneer, kan ik verder nog iets voor u doen? Ja hoi. :v:
De 79830RB die ik laatst heb aangeschaft van de eerste eigenaar heeft trouwens een imperfectie op de dial die alleen in bepaald licht heel klein zichtbaar is, dus alleen als je er echt op let. "Net naast de 1 uur marker.
Dit gaf ik tegelijk bij hem aan en het eerste dat hij zei is wij weten natuurlijk niet of een horloge open is geweest en een horloge maker spot dit zo.
Ergo ik heb hem open gemaakt? Smaak was er voor mij in iedergeval meteen af, meteen spijt dat ik mijn onderhoud daar heb gedaan.

4 likes