vintage rolex fanboy hè
dan spreekt mij juist deze wel aan. Kleine details die allemaal terug te herleiden zijn naar 100 jaar Rolex. En tudor.
Het is geen Rolex ik bedoel grand Seiko hè…
ah stik erin, ook die zijn niet perfect ![]()
Is te begrijpen, ik vond de monarch enkel duur voor wat je krijgt,
Ik zie graag vintage of vintage inspired maar deze deed me niets.
Hij zat wel beter om de pols dan verwacht, op foto leek de case wat groter dan hij werkelijk is.
Ja maar kom op man geen klokkie van 20 euro ofzo. ![]()
Wil je trouwens mijn bericht nog even liken als je reageert. ![]()
Dus? Mag het niet imperfect zijn?
Of bedoel je dat tudor het niet wil oplossen?
Nee ik heb net begrepen dat dat niet meer hoeft.
Kun je die kwade geest weer verwijderen. ![]()
Nee, gaan ze wel oplossen vermoed ik, ga alleen naar Gassan amsterdam en niet naar de desbetreffende ad hiervoor. Maar ik vindt wel dat een horloge dat destijd 4k koste wel perfect mag zijn.
Ik vind. Ik vind. … geen enkel massa product is altijd perfect.
He hallo, mijn horloge is niet perfect, mijn spelling ook niet ok. ![]()
![]()
Klopt maar daarom mag het voor zon prijs bij een “luxe” product wel opgelost worden en niet weggewuifd als ach kan, of meteen verschuilen achter het feit dat het in de tussentijd wel open zan zijn geweest. Vindtttt ik gewoon een rare opmerking naar een klant.
Wordt steeds leuker met die emoticons ![]()
Ik bedoelde niet jouw spelling. Ik bedoelde ‘ik vind’. Mensen vinden tegenwoordig van alles. In het onredelijke. ‘Omdat het duur is mag ik verwachten’ etc.
Maar goed. Je spelling was ook niet perfect ![]()
Oooh zo hehe, tsja.
Ik ben vaak redelijk hoor, behalve op het forum. ![]()
Maar voor dit product vindt ik het verwachten van perfectie ruim binnen redelijk gebied.
Daar mag je inderdaad iets van vinden. Maar deel
dat dan vooral met diegene die die opmerking maakt. Hier hebben we er helemaal niks aan en zie ik het als spuien.
#seriousoff.
Is het nou het product of de houding van de medewerker?
Nb Je blijft wel volharden in je D en je T hè? ![]()
Just for you. ![]()
Maar zal het aangeven de volgende keer inderdaad, was meer om het te delen dan te “spuien”.
Van het product verwacht ik perfectie, van de werknemer kan dat niet want iedereen is een mens.
En dat zal ik ook niet verwachten, maar een enigsinds proactieve houding mag wel lijkt mij.
De combinatie van de opmerking en het niet eens denken van laat ik even kijken al is het voor het gevoel.
En ja ik ben inderdaad beter in “spuien” dan spellen. ![]()
![]()
![]()
Maar Tudor, ik zag op youtube geruchten voorbijkomen van een “nieuwe” northflag.
Ben benieuwd.
Zag ik gisteren of eergisteren ook, ik dacht dat het Harrison was of hoe heet hij, die dit aangaf na zijn bezoek aan tudor.
Maar de northflag zegt me ook niet echt iets. Vroeger meer, maar ik vind niet dat tudor de laatste twee jaren nog echt spectaculaire horloges op de markt heeft gebracht. Leuke horloges wel maar dat is dan meestal al een bestaande in een andere kleur.
De meest geslaagde vond ik de bb58 gmt coke. Dat is ook de enige die gebleven is.
De zwarte 54 is ook tof maar is uiteindelijk ook gegaan. Ik zou hem misschien ooit nog wel eens terug kopen maar dan wel een extra rubberen band erbij.
O jee, is het er zo eentje?