Tudor Only deel XIV

Ik weet het :grimacing: Heb hem vandaag ook om gehad… maar mijn vriendin wilde morgen gezellig even mee. En ik heb ballen van staal. Laat ik hem toch gewoon liggen tot morgen :joy: Ideaal is het niet “hf-vrienden” :face_holding_back_tears:

12 likes

Gefeliciteerd, geniet ervan!

24 likes

21 likes

Nog steeds mijn twijfels of ik hem hou en er een nieuwe hc bij koop dit jaar of dat ik hem eruit doe en alleen die hc draag en wat geld opzij houdt voor iets anders.

Dacht altijd dat dat dingetje “onrust” niks voor mij was :rofl:

Ja is echt een topper :+1:t2: gefeliciteerd met je aanwinst.

Zelf vanavond mag ik hier ook weer officieel meedoen :wink: tipje van de sluier :stuck_out_tongue::face_with_monocle:

23 likes

Thx Dan :+1::grinning:

Lijkt mij een blauwe FXD…:ok_hand:

2 likes

Iets blauws?

1 like

Alinghi?

3 likes

Bijna :wink:

De plaat is blauw :+1:t2:

Yes, een van de weinige sportmodellen van Tudor die ik nog niet gedragen heb.
Dat lichtgewicht koolstof maar eens uitproberen.
Ben heel benieuwd, vanavond ophalen.

Beschrijving
De TUDOR Pelagos FXD Alinghi Red Bull Racing Edition is ontwikkeld als ode aan de samenwerking tussen TUDOR en het prestigieuze zeilteam Alinghi Red Bull Racing. De 42 mm kast, vervaardigd uit carboncomposiet, titanium en roestvrij staal, is licht, robuust en ontworpen om topprestaties te leveren, zowel op het water als daarbuiten. De matblauwe wijzerplaat met contrasterende rode accenten verwijst subtiel naar de kleuren van het raceteam en benadrukt het sportieve karakter van dit model.

De bidirectionele titanium bezel met carboncomposiet inlay is voorzien van een 60-minuten schaal en een vergrendelmechanisme dat maximale grip en gebruiksgemak garandeert. Dankzij de vaste (FXD) bandaanzetten, geïnspireerd door de militaire duikhorloges van TUDOR, staan precisie en vakmanschap centraal. De horlogeband bestaat uit een blauwe textielband met rode middenstreep en klittenbandsluiting, ontworpen voor comfort en aanpasbaarheid tijdens de meest extreme omstandigheden

Gelijk wat info erbij al weten jullie Tudormigo’s dit toch al.:wink:

18 likes

Draagt geweldig! :ok_hand:

3 likes

Dat denk ik ook wel, heb al eerder een titanium FXD gehad en die droeg ook al heerlijk.

1 like

Lekker man. :ok_hand::fire: En draagt idd erg fijn.

1 like

Komt je zoon hem niet eens brengen :blush: @pasd ?

1 like

Bij mij valt het gelukkig wel mee

19 likes

Hahaha, ik moet vanavond toch werken en dan kom ik langs zijn huis.

1 like

:boom::100::ok_hand:t2:

1 like

Bedankt mannen, eerste Tudor en bevalt uitstekend :partying_face:

3 likes

Gaaf Dan,

Is echt een super horloge - mijn meest makkelijk dragende :partying_face: licht, leuke kleur en zeker eentje die je niet al te vaak ziet. Geniet ervan!

16 likes

dat gaat je nog een horloge kosten,wilt echt niet mee voor alleen gezelligheid :sweat_smile: :wink:

1 like

is een super fijn horloge,denk dat die bij mij ook wel weer terug gaat komen

1 like