Tudor Only deel XIV

Amen, het zelf halen van gereedschap kan ik me compleet in vinden. Op maat maken of bandenwissel hoeft absoluut niet bij de AD, ook zal ik inderdaad niet zo snel weer een klokje nieuw bij de AD kopen gezien het toch geen extra service met zich mee brengt in mijn eerlijke ervaring.

Mwt betrekking tot de dial, ben ik alleen wel van andere mening. Als het een productie fout betreft, is het toch niet meer dan logisch naar de AD te gaan ervoor als ie nog binnen garantie valt?

Ik zal overigens vandaag nog de fat push pins bestellen en kijken of dat helpt, ga oprecht proberen ervan te houden. Want het blijdt een sexy klokje.

:grin::grin:

1 like

In ieder geval goed te horen dat er meer met de zelfde ervaring zijn ben ik dus niet gek, in dit opzich tenminste. :sweat_smile:
Het is niet zo zeer de druk uitoefenen maar meer bij het draaien van de pols een hoorbaar getik. Wat behoorlijk af doet aan het gevoel van luxe. Als ik zoiets dan eenmaal gemerkt heb blijf ik mij er ook aan irriteren moet ik eerlijk toegeven en misschien ben ik daarin ook wel niet helemaal 100 maarja thats me.

Conclusie:

Ik ga voor de dial langs de AD en bestel de fat push pins en hoop vanaf dan alleen nog liefde voor dit klokje en merk uit te kunnen spreken. Ik zeg dit oprecht namelijk allemaal niet omdat ik Tudor probeer af te kraken of omdat ik het haat maar simpelweg omdat het mijn ervaring is/was.

Genoeg hiervan nu, werk zit erop. HAPPY TIMES. :grin:

Ik lees online dat ik 2.0mm dikte nodig ziu hebben iemand enig idee 1.8 of 2.0?

Hier heb je NIKS gemist :blush: @pasd

1 like

Ik heb zelf 1.8mm gebruikt.

Strps schrijft er ook iets over op de site specifiek voor Tudor.

Wat is er precies mis met de dial?

Vandaag de NA en gelukkig geen speling op de endlinks :grin:

37 likes

Gefeliciteerd!! Blijft een mooi model. :ok_hand:

Mogen we allemaal even drukken? :see_no_evil:

3 likes

Je zult me op m’n woord moeten geloven :wink:

1 like

Heb het hele verhaal net gelezen :pensive:

1 like

Heel tof, geniet ervan :+1:t2:

1 like

Wil je het echt weten :innocent:

1 like

Dubbel gefeliciteerd!!! :tada::tada:

26 likes

Lekkerrrr hoor :+1: :+1:

1 like

Poah… het is daar te goed weer voor

1 like

Gefeliciteerd met je NA! Geniet van deze prachtige Tudor

1 like

Ik krijg flashbacks naar dit topic uit 2019 van, jawel… RLC.

6 likes

Hier vanaf vandaag een P39 om de pols ipv de LHD. Wat een tof model zeg! :ok_hand: Door het kleinere formaat en m.n. veel betere verhoudingen is de P39 veel beter in balans en zit daardoor fantastisch comfortabel. En leuk ook weer eens een nieuw model om de pols ipv een re-buy :nerd_face:

34 likes

Nog even geduld voor mooie plaatjes… het wordt morgen :sunglasses: PomPiDomPom :yum:

22 likes

Dat was niet afgesproken :crazy_face::crazy_face:

1 like