Ik word er een beetje moe van. Koop FXD! Geen dank.
Het blijft een poor manâs Rolex ![]()
Ohjee begint het weer ![]()
Ik heb het nooit als vervelend ervaren verder vanuit hun, zij bestellen een band op serienummer hun gaan er ook vanuit dat het gewoon klopt. Uiteindelijk zeer goed opgelost vanuit S&C (ondanks het horloge daar niet gekocht te hebben).
Gewoon naar je AD gaan vragen voor nieuwe springbars, nog steeds hetzelfde âprobleemâ lekker verkopen en iets anders aanschaffen wellicht ![]()
Murphyâs law
Dit zeg je de hele tijd maar wie zegt dat dan?
Snapte dit ook niet nee, als je een probleem voorlegt bij een bedrijf zullen ze je gewoon te woord staan lijkt me?
Dat is inderdaad netjes, vooral als niet bij hun aangeschafd.
Ik heb hier 1 keer een mindere ervaring gedeeld met een AD en was aan het spuien. Ik ga er verder ook geen woorden meer aan vuil maken want er zullen vast weer genoeg mensen die niet met de discussie mee doen een mening over hebben of moe van worden.
Okay.
Jammer dat, dat gebeurd is destijds.
Je komt op mij helemaal niet over als iemand die spuit
Zo lekker die FXD,rammelt niks aan
aan mijn GMT trouwens ook niet
en ook de Snowflake van 47 jaar oud is stil om de pols ![]()
Ik begrijp @MeTellTime wel een beetje. Ik was het ook al snel helemaal zat met de onkunde van de AD. Daarom kom ik er ook niet meer zo snel.
Ik heb geĂŻnvesteerd in een paar goede schroevendraaiers, flesje loctite, natuurlijk de bekende Bergeon vorkjes en nog een paar van die dingen. Verder bestel ik regelmatig wat goede pushpins van Strps en ga ik naar een hele kundige horlogemaker voor de meest gangbare zaken.
Voor een vuiltje op de dial of afwijking van het uurwerk ga ik echt niet meer naar de AD. Ook niet als er nog garantie op het horloge zit. ![]()
Ik had het alleen bij de Black Bay 58
niet bij de eerste generatie Black Bay 41 mm met smiley
Wel alleen speling bij de endlink aan de 6 kant en niet aan de 12 kant
.
Heb me er nooit aan gestoord, hoe vaak voer je druk uit op je endlinks� ![]()
Pas op hè, dat moet je niet vragen aan HFâers. ![]()
Iedere ochtend voor ik de deur uit ga! ![]()
Na een stressvolle dag wil ik er âs avonds ook nog weleens wat druk op uitoefenen
Soms krijg ik mijn vrouw ook nog zo gek. maar dat is niet echt een horloge liefhebber dus dat komt niet dagelijks voor
Merci, ik probeer oprecht van de hobby te houden maar ben gewoon te kritisch, moet toegeven dat ik dan op de bank naar het horloge zit te kijken en echt zit te inspecteren. Kan me voorstellen dat de meeste consumenten dat niet doen.
Ik ben in het dagelijks leven en geen gefrustreerd mannetje hoor. Pls believe me. ![]()