Tudor Only deel XIV

27 likes

Goedemorgen!

29 likes

Fijn weekend :pray:

26 likes

Bevalt nog steeds? Is lastig te passen bij de grote juweliers, geen voorraad enzo…

Ik snap het niet. 5k voor een bb54 in twijfelachtig blauw terwijl het aanbod 75090/75190 groot genoeg is. Voor 3500-4000 euro een origineel om je pols met, afhankelijk van je keuze, plexi/saffier, tritium/luminova. En ook nog eens makkelijk overal te servicen…

15 likes

De komende tijd weer even de Harrods om de pols!
Dat verdient deze toffe BB … :green_heart::star_struck:

26 likes

Heb je deze weleens op iets anders dan staal gezet? En zo ja: hoe oogt / bevalt dat? Ik vraag dit voor een vriend. :crazy_face:

2 likes

Nee, en dat ga ik ook niet doen want dit bevalt me meer dan prima. Ik vind de faux rivets ontzettend lollig en deze band draagt superlekker, om mijn pols. Heel misschien dat ik in de zomer nog eens een zwart rubbertje ga proberen, maar dan moet ik er wel een vinden die - net als bij de Pelagos - gebruik maakt van de originele end-links of evt. zonder goed op de kast aansluit. Smaakdingetje(s).

Er zit volgens mij nog een veel te dure Tudor Nato-band bij. Die blijft bij mij ongebruikt in de verpakking, in de doos. Zou namenlijk niet weten wat ik ermee moet. Ja, de BBQ mee aansteken … :joy:

Hoop dat je vriend iets aan dit antwoord heeft.
Denk het niet eerlijk gezegd. :sunglasses:

1 like

Bevalt erg goed. Draag het horloge als daily.

Op bovenstaande foto is het rood dankzij de zon erg opvallend, terwijl in het dagelijks leven het rood van de dial een stuk minder aanwezig is.

Meer zo

16 likes

Haha, helder! In tegenstelling tot de Pelagos zou ik deze direct op Nato zetten. Maar staal is sowieso mooier en die band draagt natuurlijk heerlijk.

1 like

Mocht je in de verleiding komen een Harrods te kopen, de Nato zit erbij.
Maar ûh, meh … :see_no_evil:

Kijk dan!

17 likes

Die band ziet er niet uit nee. Ik zou daar beige/khaki op doen.

1 like

31 likes

Ik zou hem op staal laten.
Een BB (welke dan ook) is altijd mooier op staal vind ik. Je zou kunnen zeggen dat ie er voor gemaakt is.

5 likes

Ach kan makkelijk toch :thinking:

21 likes

IMG_8733

Vorig weekend heb ik deze Tudor BB58 op gehaald bij Filipucci in Maastricht. Ik krijg echter de band niet op de juiste maat. Ik ben op zoek naar een half link | halve schakel voor een Tudor BB58.

Bestellen bij Uncle Straps kan altijd, maar pols graag eerst even of een forumlid ergens nog één in een lade heeft liggen die weg mag.

Alvast bedankt!

18 likes

Alles kan en mag, maar ik vind dat staal op een BB hoort.
Ben in een strenge bui vandaag…:wink:

2 likes

Oei dan log ik even uit vandaag :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

2 likes

Die eeuwige strap-struggle altijd, ik word er zelf ook gek van :joy: :joy: :joy:

2 likes

Hahaha, heb vandaag de :frog: om en daar wissel ik geen straps bij.

26 likes