Tudor Only deel XIV

[quote=“pasd, post:326, topic:601393”]
wissel ik geen straps bij.

Bang voor krasjes? :innocent: @pasd

1 like

Ik had het zelfde probleem met met 54, half link besteld en sindsdien zit bij perfect! Het is zijn geld meer dan waard

8 likes

Dat kun jij helemaal niet! :sweat_smile::wink:

1 like

Sommige kunnen prima op nato vind ik, de FXD is daar een goed voorbeeld van. Zowel de blauwe als de zwarte.
En moet zeggen dat ik de 925 ook prima vond op de juiste nato. Kudos @wimm5 die me op deze wees trouwens.

26 likes

Nee dat niet hoor maar vindt een Kermit het mooiste op staal.

1 like

Betrapt :face_with_peeking_eye:

1 like

Op naar de kroeg!

27 likes

Ik ben het met je eens!

:wink:

25 likes

Die is ervoor gemaakt. Maar de Harrods heeft iets weg van een Strapmonster, vandaar mijn vraag. De Pelagos heeft als nadeel dat het heel snel lelijk wordt op een Nato, door de torenhoge kastrand tussen de lugs. Dat ziet er niet uit. Tilo had laatst een vet maatwerkbandje die de lugs wel mooi uitvult.

Om het bij mij lang uit te houden moet een bandenwissel wel mogelijk zijn, hoe mooi en hoe fijn het op staal ook draagt.

2 likes

Ja die Tudor Kermit is zeker ook een beauty :boom:

1 like

Ja ik snap je punt, ik heb wel 2 nato achtige banden gekocht voor mijn pelagos waaronder 1 van straphabbit maar dan wel met klittenband. Ik ben er nog niet aan toegekomen om ze uit te proberen omdat de titanium band gewoon fijn draagt. En ik ben trouwens ook van mening dat staal of titanium band het mooist is hoor.
Misschien dat ik het binnenkort toch eens ga proberen :man_shrugging:t3:

5 likes

Iemand de Tudor Monarch al bij een AD gespot? Zou deze heel graag IRL willen voelen, zien en passen :smiley:

Plaatje voor de sfeer:

Foto: Time+Tide watches

21 likes

Wat is de reden van gecombineerd gebruik Romeinse / Arabische cijfers?

California dial - Wikipedia

5 likes

30 likes

Goedemorgen Tudor liefhebbers! :coffee:

27 likes

:wave:

25 likes

20 likes

Vandaag de blauwe FKM band gemonteerd.

28 likes

:blue_heart: voor de BB58. Mijn GADA. Nu actief als vakantieknaller

35 likes