Tudor Only deel XIV

En na de foto buiten nog eentje binnen genomen.
Weer een heel andere tint blauw :blue_heart:

22 likes

Lekkere beater Dan! Gefeli :sunglasses:
Zie hem nu pas :wink:

1 like

Bedankt Martijn :+1:t2: ja lijkt mij wel de ideale beater, lekker licht gewicht en niet zo kwetsbaar.

1 like

Een blij mensch hier! UPS stond voor de deur met mn pakketje. (Geen handtekening en afgegeven aan mn zoon van 12… raar hoor)

Keurig verpakt, horloge brand spanking new met (ala ppf) folie op en rondom de clasp.

Op echtheid gecontroleerd en dit is helemaal correct (nfc tag van Tudor werkt ook superfijn)

Hier alvast wat plaatjes, later even met de Canon R5 en 100rf L macrolens wat echte plaatjes schieten :heart_eyes:

41 likes

Heel mooi! Gefeliciteerd!

1 like

19 likes

Heerlijke aanwinst :+1:t2:

1 like

En een NA / andere kleurstelling BB onderweg! Volgende week na de vakantie ophalen :sunglasses:

29 likes

Van harte. Mooie aanwinst hoor!

1 like

Errug gaaf :heart_eyes: deze op jubilee,geniet er van :pray:

1 like

16 likes

Alvast gefeliciteerd man :facepunch:t2: heerlijke uitvoering.

2 likes

Net terug van mijn eigen AD. Zag er de Gele Chrono liggen dus ik naar binnen.
‘Goedemiddag Meneer Louis, alles goed met U? Met Mevrouw Louis, Kleine Louis en Kleine Mevrouwtje Louis ook? Fijn. Ja natuurlijk mag U de Gele Chrono passen, en uiteraard kunt U hem aanschaffen en maken wij hem meteen klaar om mee te nemen. En toch jammer dat U om korting vraagt want vanzelfsprekend is Uw gebruikelijke 20% ook voor dit horloge van toepassing’.
Toch maar niet gedaan want ik vind de gele kleur niet passen bij de teint van mijn huid.

33 likes

Maar voor 20% korting is er animo :stuck_out_tongue_winking_eye:. Maar leuk horloge en mooie maat lijkt me! Fijne AD zoals ik verneem!

1 like

Der groeit wat Pinokkio :blush:

2 likes

Grappig :rofl:

1 like

Mooi man! Gefeliciteerd :raised_hands:

1 like

:boom::boom::boom:

17 likes

Toch ook maar eens mijn exemplaar op het wereldwijde web plaatsen.

29 likes

Is dit carbon composite harder dan de titanium kast?

1 like